Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ağustos 2019 Salı
°C

Ulaşım 2 gün ücretsiz

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, Kurban Bayramı'nın 1 ve 2'nci günlerinde şehir içi toplu taşıma araçlarının 'ücretsiz' olarak vatandaşların hizmetinde olacağını açıkladı.

09 AĞUSTOS 2019 CUMA 18:10
14
1587
15
AA aa
Ulaşım 2 gün ücretsiz

Başkan Arıkan, vatandaşların Kurban Bayramı ziyaretlerini kolaylaştırmak ve vatandaşların sevdiklerine kolaylıkla kavuşabilmelerini sağlamak amacıyla toplu taşıma hizmetlerinin ücretsiz hale getireceklerini belirtti.

Vatandaşların bayramı rahat ve huzurlu geçirmelerini sağlamak amacıyla gerekli tüm önlemlerin alındığı da aktarılan Başkan Arıkan, şunları söyledi: “Bayram öncesi başlatılan hummalı çalışmalar devam ediyor. Kurban satış noktası olarak Canlı Hayvan Pazarı belirlendi ve gerekli denetimleri yapıldı. Bu nokta dışında kurban satışına izin verilmeyecektir. Zabıta ekiplerimizce yapılan denetimlerde farklı noktalarda kurban satışı yaptığı tespit edilen kişilere gerekli cezai işlemler uygulanacak. Yine zabıta ekiplerimizce et ve süt ürünleri, unlu mamuller, gıda ile temizlik ürünleri satışı yapan işyerleri başta olmak üzere tüm işyerlerine yönelik denetimlerini sıkılaştıracak. Bayram süresince atıkların toplanıp, kesim yerlerinin hijyenik koşullarda temizlenmesi için temizlik ekipleri görev başında olacak. Ayrıca itfaiye, zabıta, su arıza, fen işleri ekipleri bayram süresince hizmet verecek.”

Vatandaşların Kurban Bayramı'nı tebrik eden Başkan Arıkan, “Hz. İbrahim ve oğlu İsmail'in teslimiyetini anlatan Kurban Bayramı, birlik, beraberlik, paylaşma ve infak etmenin bayramıdır. Bu mübarek vakitlerin İslam Coğrafyasına huzur getirmesini ve tüm Müslüman mazlumlar için birer kurtuluş vesilesi olmasını diliyorum.  Bu duygu ve düşüncelerle tüm İslam âleminin Kurban Bayramı'nı tebrik ediyor, bayramın tüm dünyaya huzur, barış ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum” ifadelerine yer verdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48728)
15 Ağustos 2019 Perşembe 09:54
ULAŞIM DİYORSUN 2 GÜN ÜCRETSİZ DE, ALLAH VARYA NASIL ŞEHİR İÇİ HAT MÜNÜBÜSLERİ 2 TL YAPIYORSUN.NİYE BUNUNLA İLGİLİ AÇIKLAMA YAPMIYORSUN SAYIN BAŞKAN
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48682)
11 Ağustos 2019 Pazar 22:52
denizlide suya yüzde 20 zam bingölde yüzde 30 ? olacak iş değil
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48665)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:35
Istanbulda 4 bingolde 2 gun ucretsiz. Allah razi olsun mu desin bu millet belediyeye. Belediye suya yuzde 35 zam. Akbile zam yapsin 2 gun millet ucretsiz otobuse binecek diye allah razi olsun mu bekliyorlar. Artik bizim insaniz ne zaman bu zihniyetten kurtulacak merakla bekliyorum. Ama insanoglu ne kadar dovulurse o kadar sadakati cook olur. Akpartinin sopasi belinizde eksik olmasin ki bagliliginiz devam etsin. Iyi bayramlar memleketimin guzel insanlari seviliyorsunuz.
Beğendim (9) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48654)
11 Ağustos 2019 Pazar 05:03
Paralı iken bile şoförler insanlara saygısız ve terbiyesiz, şimdi hiç çekilmezler..!
Beğendim (14) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48635)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 16:26
el alemin ilinde 5 gün bedavadır babanızın hayrına veriyorsunuz sanki
(EDİT)
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48630)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 13:57
Başkan şoförlere talimat ver halka iyi davransınlar parası neyse veririz bedava da gözümüz yok şu şoförler biraz kendine çeki düzen versinler. Tabi seni ciddiye alırsalar başkanım
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48627)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 13:40
Zammı çaktın şirin görünme çabası boşuna. Senden öncede vardı bu uygulama.
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48662)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:31
@Misafir Kullanıcı ne diyosun sen yapmasaydı daha mı iyiydi..
Beğendim (3) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48621)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 11:23
100 gunde yapacaklariniz listesi vardi.kagidimi kaybettiniz sayin baskan
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48663)
11 Ağustos 2019 Pazar 13:33
@Misafir Kullanıcı sana hatırlatırız merak etme.
Beğendim (5) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48617)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 09:33
önce ücretsiz sonra zama zam Başkan Sana diyecek cok söz var ama neyse
(EDİT)
Beğendim (9) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48614)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 07:53
Çok büyük bir hizmetmiş gibi haber yapılıp gösteriş yapılıyor bunun haber değeri nedir zaten her tarafta bayramlarda bu yapılıyor. Zam olunca kimseden ses çıkmıyor. Haber değeri yok
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
20.08.2019
09:18
Faiz indirimini fırsat bilip yine zam yaptılar
Faiz indirimini fırsat bilip yine zam yaptılar
Ev kredisi faizlerindeki indirimi fırsat bilen kimi ev sahipleri ile müteahhitler konutlarına yüzde 5 ile 10 arası zam yaptı. Düşen maliyetin kendilerine rant olarak dönmesini isteyen fırsatçılar, canlanması beklenen konut satışlarını baltalarken, konut alıcısı ise ucuz konutlara yönelmeye başladı.
20.08.2019
09:17
Merkez Bankası`ndan `zorunlu karşılık` kararı
Merkez Bankası'ndan 'zorunlu karşılık' kararı
Merkez Bankası Türk Lirası zorunlu karşılık belirlemede 'kredi büyümesi' kriteri getirdi.
20.08.2019
09:16
ABD`den yeni Huawei kararı
ABD'den yeni Huawei kararı
ABD Ticaret Bakanı Wilbur Ross, Washington yönetiminin Huawei'ye yönelik iş yasağını 90 gün ertelediğini söyledi.
19.08.2019
22:30
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Yeni Valilik Binasının yapılacağı alandaki yarım asırlık ağaçların kesilmesine tepki gösteren Alican Bayram: 'O ağaçları taşımak yerine kesmeyi tercih eden, yakıp-yıkan babam dahi olsa eleştiriye muhtaçtır.'
19.08.2019
22:29
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Bingöllü Vali Mehmet Emin Bilmez, Van Büyükşehir Belediyesi Başkanı Bedia Özgökçe Ertan'ın yerine kayyum olarak atandı.
19.08.2019
22:28
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Bingöl'de Kurban Bayramı, besiciler için hayal kırıklığı oldu. Yıl boyunca bin bir zorlukla hayvanları yetiştiren besiciler, bu yıl ki kurbanlık satışlarının geçen yıllara nazaran düştüğünü ve satışların çok az gerçekleştiğini söyledi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir