Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
14 Ekim 2019 Pazartesi
°C

'Pembe Otobüs' için destek istediler

HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Teşkilatı, AK Parti Kadın Kolları Teşkilatına yaptığı ziyarette 'Pembe Otobüs' kampanyasına destek istedi.

03 EKİM 2019 PERŞEMBE 17:10
45
2096
20
AA aa
`Pembe Otobüs` için destek istediler

HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Teşkilatının başlattığı ‘Pembe Otobüs' kampanyası çalışmaları devam ediyor. HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sebahat Apuhan, geçtiğimiz günlerde yaptığı yazılı açıklamayla ‘Pembe Otobüs' talebinde bulunmuştu.

HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Teşkilatı, AK Parti Kadın Kolları Teşkilatına yaptığı ziyarette ‘Pembe Otobüs' kampanyasına destek istedi.

Ziyaret ile ilgili HUDA-PAR Bingöl twitter adresinden yapılan paylaşımda; “HÜDA PAR Bingöl Kadın Kollarının başlattığı "Pembe Otobüs" kampanyası ile ilgili çalışmalar devam ediyor. HÜDA PAR Bingöl Kadın Kolları Başkanı Sebahat Apuhan ve beraberindeki heyet, AK Parti Kadın Kollarını ziyaret ederek destek talebinde bulundular” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51210)
05 Ekim 2019 Cumartesi 23:16
Kesinlikle olmalı sonuna kadar desteliyoruz. İstemeyen binmesin
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51203)
05 Ekim 2019 Cumartesi 21:53
masaAllah kesinlikle yerinde ve haklı bir talep hatta geç kalınmış...

Erkeklerin bu durumdan rahatsızlık duymasını gerçekten anlayamıyorum...

Arkadaş senin anan, bacın, eşin karma binmek istiyorsa binsin özel bayanlara ayrılmış otobüse de binmek isterse ona binsin seni rahatsız eden ne ?
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51068)
04 Ekim 2019 Cuma 13:34
Çok makul ve müslüman topluma uygun masumane bir taleptir. Ayrıca sayın arkadaşlar, kimse pembe otobüse binmek zorunda değildir. İsteyen karmaya biner. Neden bu kadar küçük bir özgürlük talebi çok görülüyor. Bu müslüman toplumda, bu tepkiyi vermek inanılır gibi değil!!!
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51058)
04 Ekim 2019 Cuma 12:02
Kesinlikle yerinde bir yaklaşım olmuş sonuna kadar destekliyorum.
Beğendim (12) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51047)
04 Ekim 2019 Cuma 09:49
Alay etmeden eleştirmeyi öğrenemiyoruz maalesef. Bölye bir şey olursa da zorunlu olmaz isteyen bayan ona biner diğerleri yine karma gider. Birde hoşumuza gitmeyen her görüş ve uygulama için Arabistan ve İran'ı örnek vermek ise çok nahoş bir düşüncedir.
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51062)
04 Ekim 2019 Cuma 12:49
@Misafir Kullanıcı Ondan sonra karmaya binen bayanın ahlak anlayışı,hafif bir kadın olduğu falan da filan söylenir değil mi?Bu toplumu ayrıştırmaktan ve toplum mühendisliği yapmaktan vazgeçin artık
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51043)
04 Ekim 2019 Cuma 09:41
Şöför. Kadın olacakmı
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51227)
06 Ekim 2019 Pazar 12:31
@Misafir Kullanıcı Şöför arabayı ayakta kullanmıyor kardeş
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51042)
04 Ekim 2019 Cuma 09:38
Gayet yerinde son derece gerekli acilen olması gereke hatta geç kalınmış bir uygulama..hem erkeler niye karşı çıkar anlamıyorum. Bayanların talebi varsa onların kararıdır. Demek ki bir sorun var ortada. Yerine getirilmelidir.
Beğendim (6) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51039)
04 Ekim 2019 Cuma 09:31
Hayat kadın ve erkekleri ayırmıyor.Size ne oluyor? Yeryüzünde böyle bir uygulama yok .Yarın öbür gün provakasyon amaçlı bir iki uygulama olursa hiç şaşmam.
Beğendim (6) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51038)
04 Ekim 2019 Cuma 09:26
Ha pembe ha mavi.Ne farkeder.Toplum olarak ne hale gelmişiz sadece komedi.Tamam tamam siz büyüksünüz size pembe yakışır.
Beğendim (6) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_51037)
04 Ekim 2019 Cuma 09:12