Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Nisan 2019 Cuma
4.4 °C Çok Bulutlu

Onur ve gurur duydum

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Aksaray'a atanmasından dolayı veda mesajı yayımlayan Vali Mantı, Bingöl'de çalışmaktan onur ve gurur duyduğunu ifade etti.

02 KASIM 2018 CUMA 21:33
5
1868
15
AA aa
Onur ve gurur duydum

30 Haziran 2017 tarihinde görevine başladığını anımsatan Vali Ali Mantı, 3 Kasım Pazar günü Bingöl'den ayrılacağını söyledi.

Bingöllü vatandaşlarında dua istediğini belirten Vali Mantı; “Açık sözlü, misafirperver, cesur ve altın kalpli insanların şehri Bingöl'e hizmet etme onurunu nasip eden ve buradan da bir güzel şehrimiz Aksaray'a Vali olma şerefini bağışlayan rabbime sonsuz şükürler, hamd-u senalar olsun. Bu vesileyle, onurlu ve şerefli olduğu kadar büyük sorumlulukları ve zorlukları bünyesinde barındırdığının bilincinde olduğumuz bu makamlara bizleri layık gören başta Sayın Cumhurbaşkanımıza, İçişleri Bakanımıza ve tüm devlet büyüklerimize şükranlarımı sunuyorum. Yüce rabbim bizleri adaletten, doğruluktan, haktan ve hakikatten ayırmasın. Bizlere güvenen ve her daim desteklerini esirgemeyen devlet büyüklerimize ve aziz milletimize karşı bizleri mahcup etmesin” ifadelerine yer verdi.

“Adaleti, ehliyeti, liyakati canlı tutmaya çalıştım”

Vali Mantı, açıklamanın devamında şu sözlere yer verdi:

“Bingöl Valiliği görevini yürüttüğüm süre zarfında, adalet, ehliyet, liyakat, ulaşılabilirlik, şeffaflık ve hesap verilebilirlik ilkelerini daima canlı tutmaya çalıştım. Kamu kurum ve kuruluşlarımızın imkanlarını en hızlı şekilde vatandaşlarımızın hizmetine sunmaya gayret ettim. İnsanı eşref-i mahluk ve biricik varlık olarak görüp hizmetin en kalitelisini üretme çabasını ortaya koydum. Toplumun bütün kesimleri ile eşit mesafede durmaya çalıştım. Yıllardır ülkemizi ve insanımızı meşgul eden terörle ve suçlularla etkin bir mücadele sergilemeye çalıştım. Din, devlet, millet, vatan ve bayrak gibi değerlerimiz uğruna şehadet mertebesine erişen kahraman şehitlerimizin ailelerine ve gazilerimize yakın durmaya, kendilerini dinlemeye, dertlerine deva olmaya çalıştım. Devletimizin müşfik yüzünü ve merhamet elini fakirden, öksüzden, yetimden ve yolda kalmıştan esirgemedim. Mesai arkadaşlarımla birlikte, rengine, diline ve dinine bakmadan insanı yüceltmeye çalıştım. Birlik ve beraberliğimizin, dostluk ve kardeşliğimizin daim olması için; yarınların, dostlarına güven düşmanlarına kaygı veren Büyük Türkiye'si için; tek tek her ferdin rahatı ve huzuru için; çocuklarımızın ve gençlerimizin pırıl pırıl bir geleceğe erişmeleri için çalışmalarımıza özen gösterdim. Bundan sonraki görevlerimizde de inşallah aynı hissiyat ve hassasiyet ile Aksaray' a hizmet edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle; göreve başladığımız ilk günden itibaren bizleri sevgiyle ve saygıyla kucaklayan, kendilerine hizmet etme mutluluk ve heyecanını yaşatan, daima hizmetin en iyisine ve en kalitelisine layık olan Bingöl'ün altın kalpli insanlarına, birlikte çalışmaktan gurur duyduğum mesai arkadaşlarıma, Sivil Toplum Kuruluşlarımızın, meslek kuruluşlarımızın ve güzide basınımızın kıymetli mensuplarına, birlikte çok güzel faaliyetler icra ettiğimiz muhtarlarımıza, sıcak çayları ve soğuk ayranları ile bizleri her daim baş göz eden esnafımıza, dersliklerine misafir olduğum geleceğimizin teminatı öğrencilerimize ve fedakâr öğretmenlerimize veda ediyor, Bingöl'de görev yapmış olmanın onuru ve gururu ile tüm hemşehrilerime selam, sevgi, saygı ve muhabbetlerimi sunuyorum.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32480)
05 Kasım 2018 Pazartesi 09:39
Biraz daha kalaydınız siyasiler çok çekinmişti vekillik için aday olacak diye. Tek bir eksik tarafınız vardı Solhan HES BARAJ şantiesi nedenyle insanlar işinden ve yurtlarından çıkarıldılar. Bildiğiniz halde sahip çıkmadınız. Birgün bile firma haksızlık ve hukuksuzluklarına dur demediniz. Halen insanlar kamulaştırma paralarını alamadılar. Ve tapu devirleri yapılmadı. İnsanlar çok mağdur edildi. En azından mudahil olabilir, Cumhurbaşkanlığına taşıyabilirdiniz. Allah herşeyi layıkıyla bilendir. En iyiyi doğruyu şüphesiz ki o biliyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32514)
05 Kasım 2018 Pazartesi 18:13
@Misafir Kullanıcı Böyle insanlar yüksek egolu olup Halkın yanında gözüküp halkı küçük gören şahıslardır...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32448)
04 Kasım 2018 Pazar 17:59
BIRAKINIZ BU ABARTILMIŞ METHİYELERİ...HER GÜN KAFELERDE VE KAPLICALARDA HALKIN VERGİSİYLE DEVLETİN İMKANLARIYLA GÜNÜ GÜN EDEN VATANDAŞA TEPEDEN BAKAN KENDİNİ SÜREKLİ ÖVEN BAKANINIZI MİLLETVEKİNİZİ TAKMAM İL BAŞKANINI AZARLAYAN MEDYADA ''HİÇ BİR BEŞER ÖNÜNDE EĞİLMEM DİYE SİYASİLERE AÇIK MESAJ GÖNDEREN''VALİMİZ GEÇ BİLE KALDINIZ GÜLE GÜLE BİLE DİYEMİYORUM İNANIN..VAH VAH BENİM SAHİPSİZ MEMLEKETİM...BAZI İLİMİZ KAMU KURUMU TEMSİLCİLERİNİN VALİYE YANLIŞ BİLGİLENDİRMESİ SONUÇ = FİYASKO
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32513)
05 Kasım 2018 Pazartesi 18:10
@Misafir Kullanıcı helal olsun çok güzel özetlemişsiniz valiyi...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32463)
05 Kasım 2018 Pazartesi 07:25
@Misafir Kullanıcı sizin derdiniz kaplıcada kafelerde takılması değil bahsettiğiniz siyasilere karşı tutumu.. onların önünde eğilseydi alkışlarla gözyaşlarıyla uğurlardınız.. memleketimize yazık ki ne yazık...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32440)
03 Kasım 2018 Cumartesi 22:33
Yolunuz açık olsun...isminiz gibi adil biriydiniz..dik duruşunuzu Asla unutmayacak BİNGÖL...
Beğendim (1) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32439)
03 Kasım 2018 Cumartesi 21:34
Hangi adalet? Hangi liyakat? Hangi ehliyet?
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32435)
03 Kasım 2018 Cumartesi 19:54
Biz halk olarak size hakımzı helal ediyoruz yolunuz açık olsun gideceğin yerde halkla bütünleşiniz müdür yalakalar ile uzak durunuz
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32454)
04 Kasım 2018 Pazar 18:26
@Misafir Kullanıcı hakkımı helal etmiyorum...
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32427)
03 Kasım 2018 Cumartesi 14:29
Sayın Valim Bingöl'de full macera ve heyacan vardı.yolunuz açık olsun.. Başarılar...
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32418)
03 Kasım 2018 Cumartesi 07:45
Dik duran, açık sözlü ve asla ikinci yüzü olmayan ADAM... BİNGÖL bir ayrı sevdi sizi
Beğendim (5) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32414)
02 Kasım 2018 Cuma 22:44
Geldiniz gördünüz ve gidiyorsunuz..yolunuz bahtınız kaderiniz açık olsun..başarılarınızın devamını dilerim..Dik ve onurlu yaşam geçirmeniz dileklerimle..yolunuz açık olsun..
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32411)
02 Kasım 2018 Cuma 22:10
Allah yolunuzu açık etsin sayın valim..Bingöl sizi hiç unutmayacak
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32464)
05 Kasım 2018 Pazartesi 07:26
@Misafir Kullanıcı validen ne bekliyordunuz mesela.. siyasilerin bu memlekete veremediklerini validen mi bekliyorsunuz...
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32449)
04 Kasım 2018 Pazar 18:02
@Misafir Kullanıcı NE İZ BIRAKTI Kİ SAYIN ALİ MANTI BEY UNUTULMASIN...GEÇ ALINMIŞ BİR KARARNAME..EVET DOĞRU GEZİP TOZAN VALİ OLARAK HAFIZALARIMIZDA YER EDİNECEK..
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
19.04.2019
20:40
AK Parti`de değişim başlıyor..!
AK Parti'de değişim başlıyor..!
AK Parti kaynakları, görevden almaların sadece seçimlerin kaybedildiği yerlerle ilgili sınırlı kalmayacağını dile getirdi.
19.04.2019
19:29
KOSGEB`in KOBİ`lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs`ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs'ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere işletme başına 1 milyon liraya kadar destek sağladığı 'İmalat Sanayi Sektöründe Dijitalleşme' projesine başvurular 2 Mayıs'ta sona erecek.
19.04.2019
19:26
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir yaptığı açıklamada, 'Savunma ve havacılık cirosu 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 31 artarak 8 milyar 761 milyon dolara yükseldi. Savunma sanayisinde ihracatımız ise, 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 20 artışla 2 milyar 188 milyon dolara ulaştı' dedi.
19.04.2019
19:11
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Bingöl Üniversitesi 124 devlet üniversitesi arasında 10'uncu, 2006-2008 yılları arasında kurulan 41 üniversite arasında 2'inci, misyon farklılaşması ve ihtisaslaşması programı kapsamında pilot seçilen 10 üniversite arasında ise 1'inci sırada yer aldı.
19.04.2019
19:10
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Bingöl'de terör örgütü PKK'nın kullandığı 4 odalı sığınak bulunarak imha edildi.
19.04.2019
19:09
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
Genç Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin, 2019 Yılı Olağan Meclis toplantısında yeni birlik encümen üyelerinin seçimi yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir