Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Mart 2019 Perşembe
12.7 °C Açık

Millet Devam demiştir. Sanal ne derse desin

İki gündür ülke gündemini meşgul eden Tamam-Devam tartışmalarına Bingöllü siyasiler de dâhil oldu. AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Yılmaz sosyal medya hesabından; Millet devam dedi, sanal millet ne derse desin şeklinde tweet attı.

09 MAYIS 2018 ÇARŞAMBA 23:29
10
1869
10
AA aa
Millet Devam demiştir. Sanal ne derse desin

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, önceki gün partisinin grup toplantısında “Şayet bir gün milletimiz ‘Tamam' derse ancak o zaman biz kenara çekiliriz” ifadesini kullandı.

Bu ifadelerin ardından muhalefet liderleri başta olmak üzere sosyal medyada kullanıcılar milyonlarca 'T A M A M' tweeti attı. ‘Tamam' uzun süre hem dünya hem Türkiye gündeminde ilk sırada yer aldı ve TT listesinden düşmedi.

 “Millet devam dedi, sanal millet ne derse desin”

Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, yine Twitter üzerinden yaptığı açıklamada ‘Tamam' diye tweet atan twitter kullanıcılarını sanal millet olarak isimlendirdi.

Milletin devam dediğini, sanal milletin ne dediğinin bir önemi olmadığını ifade eden Yılmaz, “Millet devam dedi, sanal millet ne derse desin “şeklinde tweet attı.

Bingöl Milletvekili Enver Fehmioğlu da yine twitter hesabından #Devam hashtagiyle tweetler attı. Fehmioğlu'nun yanı sıra Belediye Başkanı Yücel Barakazi, AK Parti İl Başkanı Mehmet Hanefi Güler de sosyal medya hesaplarından #Devam hashtagli tweetler attı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25929)
10 Mayıs 2018 Perşembe 23:58
peki o zaman , TAMAM
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25920)
10 Mayıs 2018 Perşembe 17:02
Bunlar bu milleti aptal zanediyorlar
Benim güzel halkim koyun olmayalim artik
Iradenize sahip cikin
Bunlarin saltanatlarinin haddi hesabi yok bütün akrabalari müdür genel müdür yada amir
Fakir yoksul kimin umrunda Gençler issiz kimin umrunda
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25918)
10 Mayıs 2018 Perşembe 16:55
Millet bikti artik sizden hep ayni seneryo
Bütün yolsuzluklarin mimari sizlersiniz
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25908)
10 Mayıs 2018 Perşembe 13:49
Ak partili olmakla değil işler yapmakla ancak bu kutlu yolda yürünür.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25928)
10 Mayıs 2018 Perşembe 23:56
@Misafir Kullanıcı Aynen TAMAM...
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25906)
10 Mayıs 2018 Perşembe 13:09
anlaşıldı tamam
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25903)
10 Mayıs 2018 Perşembe 12:11
16 yıldır sizden bıkanlar tamam,sizin gibi yandaş ve akp teşkilatları devam diyor. Ya Allah aşkına ne yaptınız yol ve köprüden başka..o kadar vergiyi gerçi kim alırsa ondan daha iyisini yapar.Tarım,hayvancılık,sanayi,truzim,esnaf kan ağlıyor.Eğitim,dış ilişkiler,iç işleri ortada.ben kocaman bir TAMAM diyorum.sizde yiyorsa bunu yayımlayın..
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25977)
13 Mayıs 2018 Pazar 16:09
@Misafir Kullanıcı Döviz almis basini gidiyor issizlik ayni faiz tavan yapmis bütün gencler kahve köselerinde en basit olan bingöl kücük Bir il bakan ve vekilerin bütün akrabalari ya müdür ya amir yada hepsinin bir isi var
Cikin bingöl halkina Sorun
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25913)
10 Mayıs 2018 Perşembe 15:24
@Misafir Kullanıcı Sen ne dersen de biz millet olarak devam diyoruz. ak parti ne mi yaptı diye soruyorsun. yolları ve köprüleri yazmışsın zaten diğerlerini ben yazayım. evdeki yaşlı annen ve babana maaş bağladı bu maaş sayesinde senin için değerli oldu. engellilere maaş bağladı bu sayede değerli oldular. her ile üni ve havaalanı yaptı otobüsten kurtuldun. binlerce kişiyi işe aldı belki senide almıştır bu sayede insanlar ekmek yedi. hastaneler, devlet kurumları, parklar, bahçeler bunları saymak bile istemiyorum. köylü o kadar teşvike rağmen hayvancılık yapmıyorsa bunda ak partinin ne suçu var?
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25897)
10 Mayıs 2018 Perşembe 01:15