Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2018 Cuma
16.4 °C Açık

KYK'da Budak dönemi

KYK İl Müdürlüğüne Yunus Budak atandı. Budak, dün itibariyle göreve başladı.

12 MART 2018 PAZARTESİ 22:31
9
3374
16
AA aa
KYK`da Budak dönemi

Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) Bingöl İl Müdürlüğüne eğitimci Yunus Budak atandı.  KYK Müdürü Ahmet Hasanoğlu'dan boşalan kuruma önceki gün atanan Budak, dün itibariyle göreve başladı.

YUNUS BUDAK KİMDİR?

1977 yılında Bingöl'de doğdu. İlkokul, ortaokul ve lise eğitimini Bingöl'de tamamlandı. 1999 yılında Van 100. Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nden mezun oldu. Yamaç Bölge Okulunda Müdür Yardımcılığı, Güveçli YİBO'da Müdür Yardımcısı ve Müdür olarak görev yapan Budak, 2016 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi. 100. Yıl İlköğretim Okulunda eğitimciyken KYK İl Müdürü olarak atanan Budak, evli ve iki çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24044)
15 Mart 2018 Perşembe 09:32
Önceki hizmetlerindeki üstün gayretleriyle kazandigi basarilari ve saygın kişiliğı ile bu görevinden de başarılı olacağına inanıyorum. Memleketimiz için hayırlı olsun Başarılar Yunus Bey.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23968)
13 Mart 2018 Salı 22:40
2 Aydır Ahmet Hocayı almaya çalışıyordu, bir gün başkası da ondan koltuk almaya gelecek. Siyasetle gelen siyasetle gider
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23965)
13 Mart 2018 Salı 20:26
Hayırlı olsun her zamanki gibi çok iyi hizmetler yapacağına inanıyorum...
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23958)
13 Mart 2018 Salı 17:28
eğitim camiasındaki saygınlığı,insanlığı,karakteri ve daha nice sayamadığım özellikleriyle koltuğu hak eden bir arkadaş.yolu açık olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23953)
13 Mart 2018 Salı 16:23
HOCAM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. BAŞARILAR DİLERİM..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23947)
13 Mart 2018 Salı 12:32
Sayın Müdürüm, Hayırlı uğurlu olsun, Rabbim Utandırmasın. Gaziantepten selamlar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23946)
13 Mart 2018 Salı 12:18
Sn.Cevdet by.e sesleniyorum; siz kariyerinizle anılyorsunuz devlet tercübeniz var.Lütfen kıyıda köşede kalmış siyasi gücü olmayan ön plana çıkamayan çıkmak için çaba sarf etmeyen donanımlı Bingöllüleri değerlendirin.arayın bulun koltuk isteyene değil hak edene verilir.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23943)
13 Mart 2018 Salı 11:49
Hayırlı olsun inşallah; eğitim camiasında yaptıklarıyla her daim örnek olmuş Yunus Bey'in KYK'ya güzel hizmetler katacağından şüphemiz yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23942)
13 Mart 2018 Salı 11:22
ben muhalifim ama sana yakışıyor makam.. keşke bu kirli iktidarda olmasaydı..
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23941)
13 Mart 2018 Salı 11:21
Bu dünyada senden zarar görmüş bir insan var mıdır acaba yunus abe.. bence yoktur.. ama bur da iki üç yalaka ama ağzına bal çalınmamış insanın kötü yorumu seni üzmesin.. erkek olan adıyla yazar eleştirisini... güzel dua isimsiz olmalı ama kabalığın adı misafir kullanıcı olmamalı bence..
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
21.09.2018
05:50
Amazon`a inceleme!
Amazon'a inceleme!
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, ABD'li e-ticaret şirketi Amazon'un veri kullanımının rekabeti engelleyip engellemediğini belirlemek üzere inceleme başlattı. Rekabete zarar verecek durumların tespit edilmesi halinde AB Komisyonu şirkete küresel cirosunun yüzde 10'una varan para cezası kesebiliyor
21.09.2018
05:40
Kredi kartında yeni dönem! 1 Kasım`da başlıyor
Kredi kartında yeni dönem! 1 Kasım'da başlıyor
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'nın (TCMB) kredi kartlarında azami faiz oranlarını yükseltmesine ilişkin kararı Resmi Gazete'de yayımlandı. Yeni faizler 1 Kasım'da yürürlüğe girecek.
21.09.2018
05:38
TCMB: Sıkı duruş kararlılıkla sürdürülecek
TCMB: Sıkı duruş kararlılıkla sürdürülecek
Merkez Bankası'nın Para Politikası toplantı özetinde enflasyon görünümünde belirgin bir iyileşme sağlanana kadar para politikasındaki sıkı duruşun kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
21.09.2018
05:37
Bakan Albayrak: Türkiye kur krizini atlattı
Bakan Albayrak: Türkiye kur krizini atlattı
Maliye Bakanı Berat Albayrak Frankfurter Allgemeine gazetesi için kaleme aldığı makalede Türkiye'nin kur krizini atlattığını belirtti.
20.09.2018
19:35
Sporculara malzeme desteği
Sporculara malzeme desteği
Bingöl'ün Solhan ilçesinde genç sporculara malzeme desteği verildi.
20.09.2018
19:34
Kerbelâ direnmenin adıdır
Kerbelâ direnmenin adıdır
HÜDA PAR Bingöl İl Başkanı Orhan Açıkbaş; Kerbelâ, haksızlık karşısında direnmenin adıdır. Muharrem ayının 10. günü ise Aşure günü olup, İslam Alemi açısında birçok önemli olayların gerçekleştiği bir gündür dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir