Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Haziran 2018 Perşembe
27.5 °C Parçalı Bulutlu

KYK'da Budak dönemi

KYK İl Müdürlüğüne Yunus Budak atandı. Budak, dün itibariyle göreve başladı.

12 MART 2018 PAZARTESİ 21:31
9
3163
16
AA aa
KYK`da Budak dönemi

Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) Bingöl İl Müdürlüğüne eğitimci Yunus Budak atandı.  KYK Müdürü Ahmet Hasanoğlu'dan boşalan kuruma önceki gün atanan Budak, dün itibariyle göreve başladı.

YUNUS BUDAK KİMDİR?

1977 yılında Bingöl'de doğdu. İlkokul, ortaokul ve lise eğitimini Bingöl'de tamamlandı. 1999 yılında Van 100. Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi'nden mezun oldu. Yamaç Bölge Okulunda Müdür Yardımcılığı, Güveçli YİBO'da Müdür Yardımcısı ve Müdür olarak görev yapan Budak, 2016 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü bitirdi. 100. Yıl İlköğretim Okulunda eğitimciyken KYK İl Müdürü olarak atanan Budak, evli ve iki çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24044)
15 Mart 2018 Perşembe 08:32
Önceki hizmetlerindeki üstün gayretleriyle kazandigi basarilari ve saygın kişiliğı ile bu görevinden de başarılı olacağına inanıyorum. Memleketimiz için hayırlı olsun Başarılar Yunus Bey.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23968)
13 Mart 2018 Salı 21:40
2 Aydır Ahmet Hocayı almaya çalışıyordu, bir gün başkası da ondan koltuk almaya gelecek. Siyasetle gelen siyasetle gider
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23965)
13 Mart 2018 Salı 19:26
Hayırlı olsun her zamanki gibi çok iyi hizmetler yapacağına inanıyorum...
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23958)
13 Mart 2018 Salı 16:28
eğitim camiasındaki saygınlığı,insanlığı,karakteri ve daha nice sayamadığım özellikleriyle koltuğu hak eden bir arkadaş.yolu açık olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23953)
13 Mart 2018 Salı 15:23
HOCAM ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN. BAŞARILAR DİLERİM..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23947)
13 Mart 2018 Salı 11:32
Sayın Müdürüm, Hayırlı uğurlu olsun, Rabbim Utandırmasın. Gaziantepten selamlar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23946)
13 Mart 2018 Salı 11:18
Sn.Cevdet by.e sesleniyorum; siz kariyerinizle anılyorsunuz devlet tercübeniz var.Lütfen kıyıda köşede kalmış siyasi gücü olmayan ön plana çıkamayan çıkmak için çaba sarf etmeyen donanımlı Bingöllüleri değerlendirin.arayın bulun koltuk isteyene değil hak edene verilir.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23943)
13 Mart 2018 Salı 10:49
Hayırlı olsun inşallah; eğitim camiasında yaptıklarıyla her daim örnek olmuş Yunus Bey'in KYK'ya güzel hizmetler katacağından şüphemiz yok!
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23942)
13 Mart 2018 Salı 10:22
ben muhalifim ama sana yakışıyor makam.. keşke bu kirli iktidarda olmasaydı..
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23941)
13 Mart 2018 Salı 10:21
Bu dünyada senden zarar görmüş bir insan var mıdır acaba yunus abe.. bence yoktur.. ama bur da iki üç yalaka ama ağzına bal çalınmamış insanın kötü yorumu seni üzmesin.. erkek olan adıyla yazar eleştirisini... güzel dua isimsiz olmalı ama kabalığın adı misafir kullanıcı olmamalı bence..
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
20.06.2018
21:24
Yıldırımspor`a destek çağrısı!
Yıldırımspor'a destek çağrısı!
Karlıova Yıldırımspor yöneticileri ve oyuncuları, ekip halinde ilçede düzenlediği açıklamada takıma destek çağrısında bulundu.
20.06.2018
21:23
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
Bingöl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde geçen yıl açılan İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Anabilim Dalının hem tezsiz hem de tezli yüksek lisans programlarına 2018-2019 akademik yılında da öğrenci alınacak.
20.06.2018
21:23
Dilsiz dostlar emin ellerde
Dilsiz dostlar emin ellerde
Bingöl Belediyesi'nce geçen yıl kurulan Geçici Hayvan Bakımevi, sokak hayvanları için adeta otel hizmeti sunuyor. Her türlü veterinerlik hizmetinin verildiği tesiste şimdiye kadar 738 hayvana hizmet verildi.
20.06.2018
21:22
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
HÜDA PAR Bingöl milletvekili adayı Hamdullah Tasalı; Ülkeyi idare eden iktidar, önümüze her alanda enkaz bıraktı. Aileyi enkaza çevirdiler. Gençlerimizi harap ettiler. Evlerimizi, hanelerimizi harap ettiler. İdareyi enkaza çevirip tarumar ettiler dedi.
20.06.2018
21:21
Engelliler hayata atılacak!
Engelliler hayata atılacak!
Bingöl'de Gelin Engelleri Birlikte Aşalım sloganıyla açılan uygulama merkezindeki kurslara katılan engelliler hem sosyalleşecek, hem de meslek öğrenip iş sahibi olma fırsatı yakalayacak.
20.06.2018
21:20
15 Temmuz gazisine tehdit!
15 Temmuz gazisine tehdit!
Bingöl'de yaşayan 15 Temmuz Gazisi Mehmet Akif Özdemir'in evine, kimliği belirsiz kişi veya kişiler işaret ve iki mermi koyarak tehdit mesajı yolladı!
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir