Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Eylül 2019 Pazar
°C

İddialar asılsızdır!

Bingöl Belediyesi, kentsel dönüşüm projesine ilişkin mahalli basına yansıyan '120 Bin TL alıp çekilsinler' iddialarının asılsız olduğunu bildirdi.

04 EYLÜL 2019 ÇARŞAMBA 18:16
6
1826
19
AA aa
İddialar asılsızdır!

Bingöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü, Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi'ne ilişkin kentteki bazı yerel gazetelere yansıyan iddialara cevap verdi.

Haber metinlerinde yer alan “Belediye yetkilileri ve Milletvekilleri Ankara'da bir araya gelip, çok konuşanlar gelip 120 bin lirasını alıp çekilsin” ifadelerinin dedikodu niteliğinde mesnetsiz söylemlerden öte bir şey olmadığı belirtilen açıklamada, bahse konu iddiaların tamamen asılsız olduğu vurgulandı.

Çalışmalar titizlikle yürütülüyor

Kentsel Dönüşüm projesinin çözümü ve hak sahiplilerinin mağduriyetlerinin giderilmesi noktasında başlatılan çalışmaların titizlikle sürdürüldüğü belirtilen açıklamada, muhtarlık aracılığıyla sürdürülen anket çalışmalarının devam ettiği belirtildi.

Açıklamada, “659 hak sahibimizin çoğunluğu ankete katılmış ve projenin kat karşılığı yöntemiyle sürdürülmesi yönünde görüş beyan etmiştir. Bir yandan anket çalışmaları devam ederken, diğer taraftan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı nezdinde görüşmeler sürdürülüyor. Bu süreçte art niyetli çevrelerce kamuoyunu yanlış yönlendirmeye yönelik bilinçli bir şekilde gündeme getirilen iddialara itibar edilmemelidir. Hak sahiplerimizin sağduyulu olması ve belediye kanalı dışında yapılan paylaşım ve açıklamaları dikkate almamaları gerekmektedir. Projeye ilişkin tüm gelişmeler kamuoyuyla paylaşılacaktır” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49533)
06 Eylül 2019 Cuma 07:18
120 bin iyidir yoksa arsa kökten gidecek
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49498)
05 Eylül 2019 Perşembe 18:15
.......Belediye paraya sıkışınca...............
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49491)
05 Eylül 2019 Perşembe 11:58
Seçimden önce resmi temel atma töreninde bulunan siyasiler iki elimiz yakanızdadır. Tabiki yaka kalıyorsa sizleri allaha havale ediyoruz
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49489)
05 Eylül 2019 Perşembe 11:27
bende hak sahibiyim benimle görüşülmedi belediye niye böyle yalanlar atmaya devam ediyor anlayamıyorum.niye bu acizliği artık kabullenemiyor.
(EDİT)
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49476)
05 Eylül 2019 Perşembe 08:55
Hak sahipleri olarak her kes kendi arsasina sahip ciksin bunlar rant pesinde yaziklar olsun bu kadar insani perisan ettiniz yatacak yeriniz yok
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49475)
05 Eylül 2019 Perşembe 08:54
Diş Hastanesine acil kliniğe numara aldım ve bekliyorum.Ne başhekim var nede acil doktoru. Haberlere bakayım dedim diş hastanesi ile ilgili yorumu gördüm iki satırda ben yazayım dedim.Hastanenin çivisi çıkmış, dünyanın neresinde görülmüş acil klinikte doktor yok diye. Böyle bir rezillik olurmu. Nerede siyasiler, ili yönetenler, il sağlık müdürü. Hastanenin başhekimi işe gelmemiş. Siyasilerin memlekete verdiği değer bu işte. Böyle idareciler atayıp doktorundan haberi olmayan idarecilerle acil kapılarında biz hastaları bekletme hakkınız yok.Siyasilerden ve yöneticilerden açıklama bekliyoruz.
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49488)
05 Eylül 2019 Perşembe 11:25
@Misafir Kullanıcı burda değil seni kandırmışlar git cimere yaz
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49487)
05 Eylül 2019 Perşembe 10:56
@Misafir Kullanıcı Yahu arasana sağlık bakanlığını.... valiliği... korktuğunuz için mi arayamiyorsunuz
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49472)
05 Eylül 2019 Perşembe 08:28
Anket muhtar ve fiğer siyasilerin oyunudur.pazarlık bir sefer yapılır oda yapılmıştır. Devlette devamlılık esastır. Aksi takdirde hakkımızı hukuksal olarak almak zorunda kalacağız
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49471)
05 Eylül 2019 Perşembe 08:24
120 bin TL yanlış lütfen lütfen doğru cevap 150 bin TL
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49469)
05 Eylül 2019 Perşembe 08:22
Almasınlar mazlumun ahını sonradan çıkar aheste aheste. Ama bunların umurunda bile değil
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49464)
05 Eylül 2019 Perşembe 07:20
benim adıma kimse karar veremezzzzzzzz..bu işler anketlede olmaz..olmadıkysa yazı turada atın.
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir