Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Haziran 2018 Perşembe
27.5 °C Parçalı Bulutlu

Güvenlik alımına tepki istifa getirdi

Bingöl Havalimanı'na yapılan 8 kişilik güvenlik personeli alımı partide çatlaklara neden oldu. Kurasız alıma tepki gösteren bir partilinin istifasının alınması sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. İstifası alınan Ramazan Susadı, tepkisinden pişman olmadığını söyledi.

11 MART 2018 PAZAR 22:00
62
14596
80
AA aa
Güvenlik alımına tepki istifa getirdi

Bingöl Havalimanı için yapılan ve birçok tartışmayı ateşleyen 8 kişilik güvenlik personeli alımı, istifayı da beraberinde getirdi. Yaşananlar karşısında tepkisini, alımı yapılan kişilerin yer aldığı listenin yayınlandığı sosyal medya paylaşımının altına eklediği yaptığı yorumlarla sert bir şekilde dışa vuran AK Parti Bingöl merkez İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Ramazan Susadı, teşkilat başkanının siyasi baskılar üzerine yaptığı iddia edilen görüşme sonrası istifasını sundu.

“HAKSIZLIĞA SESSİZ KALMADIM! PİŞMAN DEĞİLİM”

İstifasının alınması sonrası sosyal medyada yayılan tartışmalar üzerine açıklamada bulunan Ramazan Susadı, yorumları nedeniyle pişman olmadığının altını çizdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ve AK Parti'nin Türkiye için çok önemli bir yeri olduğunu ancak yerel ölçekte bunun suiistimal edildiğini ifade eden Susadı; “Bunu kabullenemiyoruz. Evlilik hazırlığı olan, evine götüreceği ekmeğin hayalini kuran binlerce genç var bu memlekette. Bir alım yapıldığında adil davranılmıyorsa, kura sistemi göz ardı ediliyorsa, insanların hayalleri görmezden gelinip çevresel bir tercih öne çıkıyorsa, adil olmak noktasında sesimizi yükseltmemiz bir sorun olmamalı. Tepkim sert olabilir. Fakat bilinsin ki, bu durumu kabullenememizden kaynaklıdır. Bir yakınım için talebim yoktu. Memleketin her bireyi bizim için değerlidir. Herkese bu imkân sunulsa, nasibi olan işe girse fena mı olur? Derdimiz, tasamız budur. Tepkimin çok sert olduğu düşünülebilir ancak bu da tamamen haksızlığa karşı tahammülsüzlüğümüzün göstergesi olarak değerlendirilsin istiyorum” diye konuştu.

“VEKİLİN BASKISI ÜZERİNE İSTİFAM İSTENDİ”

İstifasının parti organlarına yapılan baskı neticesinde alındığına da değinen Susadı; “Tepkim üzerine AK Parti Merkez İlçe Başkanımız ile görüşmemiz oldu. Sonrasında Milletvekili Sayın Enver Fehmioğlu yoğun bir baskı uyguluyor ve istifamın alınmasını istiyor. İstifa etmiş olmam beni üzmez. Bugün istifamız için baskı yapanlar bilsin ki, makamlar gelip geçicidir. Hakkı alınan insanlarımızın ahı elbet karşılık bulur. Adil, dürüst ve hakkaniyetten uzak kalacağıma, bu görevden istifa ederim daha iyi. Bu anlamda bir kaygım da bulunmuyor. Bugüne kadar birlikte görev yaptım AK Parti Merkez İlçe Başkanıma ve kurul üyesi arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Yine onların yanındayım, yine partimin neferi olarak çabamı sürdüreceğim” dedi.

“PARTİMİZE KARŞI BİR TAVIR SÖZ KONUSU DEĞİL”

“Bu eleştiriler partinize zarar vermiyor mu? Ya da bu kadar sert bir tutumun kamuoyuna yansıması olumsuz olmaz mı? Bu yönüyle eleştiri aldınız mı?” sorusuna “Ben partimin bir neferi olarak yine çabamı sürdüreceğim. Buradaki ayrıntıya bakıldığında tepkim partimize değil, seçilmişlerimizin tavırlarına yöneliktir. Ben, AK Parti'ye, Sayın Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın mücadelesine gönül vermişim. Burası kimsenin partisi değil. Bu partiyi ayakta tutan millettir. Benim partimle bir sorunum yok. Buradaki seçilmişlerin yanlışına daha ne kadar tahammül etmemiz isteniyor? Bu haksızlıklar partimize zarar vermiyor mu? Toplumun bunları görmezden geldiği mi sanılıyor? Tüm haksızlıklar göz ardı edilip benim bireysel tepkim mi sorgulanıyor? Kimse sorunu örtbas edip benim üzerimden bir propaganda yapamaz. Kamuoyunun da bu anlamda haklılığımı sahipleneceğinden şüphem yoktur.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25578)
02 Mayıs 2018 Çarşamba 16:58
Torpil her zaman var her zaman var olacaktır.ama bu torpili yapanlar verdi yapanlara göz yumanlar bilmiyorlarmi ALLAH in afetmediği tek günah kul hakidir
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24083)
16 Mart 2018 Cuma 13:47
Enver Fehmioğlunu hedef alan bu direk söylem gerçeği yansıtmadığı gibi iddia makam da iddialarına inanmamaktadır. 2 vekilin temsil etiği bir ilde bu gibi zıvanalardan bahs etmek akla uygun olmadığı gibi yönetim anlayışına da terstir. ramazan efendiyi tanımam etmem ama direk adrese teslim laflar ettiğine göre verilen bir görevi icra etmiştir. elbette kamu alımlarında adalet esas olduğu kadar liyakat de esastı olmalıdır Bingöl de 85000 oy almış bir partinin lokomotif görevinde bulunan sayın Enver Fehmioğlu da seçmenlerine karşı sorumluluklarıda olacaktır.
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24091)
16 Mart 2018 Cuma 22:01
@Misafir Kullanıcı Hedef alanlar belli burda tek tek isim açıklamama az kaldı bu iftira atanları derhal savcılığa vermek lazım aksi halde iftiraların sonu gelmez iftira ayanlarda nedense hep din imandan bahsediyorlar oysa kıblenin nerde olduğunu bile bilmiyorlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24054)
15 Mart 2018 Perşembe 12:29
Sevgili Hemşehrilerim!Kimi yorumlarda -Torpil hep var şimdi niye söylüyorsun?-diye kızmışsınız Ramazan abime. Bazı yorumlarda-Enver Beye karşı algı operasyonu-demişsiniz.Hatta hatta -fetöcü- diyen bile olmuş.Ramazan abiyle 1 ay önce görüştüm o zamanda sitem ediyordu.Bu sıkıntıları dile getirmek lazım diyordu. Maalesef memleketim siyaset ve adaletten çok yandaşlıktan yana. Ramazan abi gibi herkes gördüğü 1 adaletsizliği dile getirse hiç sorun kalmaz. Bazılarının işine geldiği için savunuyor. Herşeyi Ankara'dan takip ediyorum Ramazan abi haklıdır..
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24092)
16 Mart 2018 Cuma 22:02
@Misafir Kullanıcı Nedense gorusenlerde hepsi ankaradan
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24045)
15 Mart 2018 Perşembe 08:48
Enver Fehmioğlu mu dürüst, Cevedet Yılmaz mı? Allaha nasıl hesap verecekler.
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24067)
15 Mart 2018 Perşembe 19:45
@Misafir Kullanıcı Siz nasıl bu iftiralarla hesap verceksiniz
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24006)
14 Mart 2018 Çarşamba 14:18
eger sosyal medyayı iyi takip ediyorsanız ki ediyorsunuz Ramazan Susadı nın kimlerle dirsek temasında olduğunu ve bu iftirayı niye attığını anlarsınız
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23989)
14 Mart 2018 Çarşamba 09:22
burada ramazan beyi haklı buluyorum... ki olması gerekeni yapmış... 2013'te havaalanında güvenlikçi alımı vardı kura ile yapılan alımda ismim çıkmama rağmen alınmadım ki alınmama engel olacak hiçbirşey yokken milletvekilleri kendi adamlarını aldı... ALLAH da benim hakkımı alacaktır onlardan... şüphesiz ki ALLAH ihkakı hak eden bir adili mutlaktır. bu yüzden ben rahatım dünya üç günlük ahiret baki olacaktır... dünya onların ahiret bizim olsun... bunca insanın hakkını nasıl verecekler nasıl hesap verecekler ALLAH'ın huzurunda...!!!
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23981)
14 Mart 2018 Çarşamba 03:10
ENVER HOCA DİĞER VEKİLLER GİBİ OLSAYDI BU KADAR TAŞLANMAZDI VARLIĞIN YETER ......MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR..................
Beğendim (6) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24103)
17 Mart 2018 Cumartesi 18:22
@Misafir Kullanıcı Hadi ordan sizi gidi iftiracilar sizi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24064)
15 Mart 2018 Perşembe 18:40
@Misafir Kullanıcı Haklısın akrabalarına meyve veriyor:)
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23974)
13 Mart 2018 Salı 23:26
YAV ARKADAŞLAR BİNGÖL'DEN O KADAR VEKİL GELDİ GEÇTİ NERDEYDİNİZDE ŞİMDİ KİLINÇLARI CEKMİŞSİNİZ,,,,ENVER HOCA SANKİ AK PARTİNİN 2003 'TE BERİ MİLLET VEKİLLİ HER ŞEY DE ENVER HOCA ... BU ALGI OPERASYONU İŞE YARAMAZ....ENVER BEY SAĞA SOLA PARA YEDİRTMİYO VEYA BAZİLARI BUNU MU ÇEKEMİYOO,,,VEYA BAZILARI GİBİ YALAN SÖYLEMEDİĞİ İÇİN Mİ KARALANMAYA ÇALIŞILIYOR ...
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23973)
13 Mart 2018 Salı 23:05
Kim bu memleket için birşeyler yapmak istiyorsa adam kayırmadan Allah ondan razı olsun kimde adam kayırarak iş yapıp memleketi düşünmüyorsa babamın oğlu bile olsa Allah belasını versin Cevdet Yılmaz Enver fehmioğlu. Ramazan Susadı hadi amin deyin siyasilerin akrabaları görelim sizi
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23967)
13 Mart 2018 Salı 21:20
Bugüne kadar diğer kurumlarda ve havaalanında yapılan alımlara neden tepki göstermediniz?Burada yapılanlar tamamen Enver Fehmioğluna yöneliktir.Yiyorsa Yusuf Çoşkun ve Yücel barakazi nin yaptığı davetiyeli işlere tepki gösterin.Enver Fehmioğlu adını karalamak kimsenin haddi değildir.
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
20.06.2018
21:24
Yıldırımspor`a destek çağrısı!
Yıldırımspor'a destek çağrısı!
Karlıova Yıldırımspor yöneticileri ve oyuncuları, ekip halinde ilçede düzenlediği açıklamada takıma destek çağrısında bulundu.
20.06.2018
21:23
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
Bingöl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde geçen yıl açılan İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Anabilim Dalının hem tezsiz hem de tezli yüksek lisans programlarına 2018-2019 akademik yılında da öğrenci alınacak.
20.06.2018
21:23
Dilsiz dostlar emin ellerde
Dilsiz dostlar emin ellerde
Bingöl Belediyesi'nce geçen yıl kurulan Geçici Hayvan Bakımevi, sokak hayvanları için adeta otel hizmeti sunuyor. Her türlü veterinerlik hizmetinin verildiği tesiste şimdiye kadar 738 hayvana hizmet verildi.
20.06.2018
21:22
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
HÜDA PAR Bingöl milletvekili adayı Hamdullah Tasalı; Ülkeyi idare eden iktidar, önümüze her alanda enkaz bıraktı. Aileyi enkaza çevirdiler. Gençlerimizi harap ettiler. Evlerimizi, hanelerimizi harap ettiler. İdareyi enkaza çevirip tarumar ettiler dedi.
20.06.2018
21:21
Engelliler hayata atılacak!
Engelliler hayata atılacak!
Bingöl'de Gelin Engelleri Birlikte Aşalım sloganıyla açılan uygulama merkezindeki kurslara katılan engelliler hem sosyalleşecek, hem de meslek öğrenip iş sahibi olma fırsatı yakalayacak.
20.06.2018
21:20
15 Temmuz gazisine tehdit!
15 Temmuz gazisine tehdit!
Bingöl'de yaşayan 15 Temmuz Gazisi Mehmet Akif Özdemir'in evine, kimliği belirsiz kişi veya kişiler işaret ve iki mermi koyarak tehdit mesajı yolladı!
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir