Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Ekim 2018 Salı
20.2 °C Parçalı Bulutlu

Gülhabar Barajı turizme kazandırılıyor

Bingöl Belediyesince hazırlanan proje kapsamında Gülhabar Barajı turizme kazandırılacak. Projeyle su sporları, bisiklet ve yürüyüş yolları, liman, iskele, oturma alanları, mesire alanları, otopark, çok amaçlı tesis, tiyatro ve konserler gibi birçok etkinlik yapılabilecek.

08 EKİM 2018 PAZARTESİ 23:25
2
1472
7
AA aa
Gülhabar Barajı turizme kazandırılıyor

Bingöl Belediyesi proje biriminden yapılan açıklamada, Fırat Kalkınma Ajansı'na (FKA) sunulan ‘Gülbahar Barajının Turizme Kazandırılması Fizibilite Projesi'nin kabul ediğini belirtildi.

Birçok etkinlik yapılabilecek

288 hektarlık gülbahar barajında uygulanacak projeyle kent turizmine önemli katkıda bulunacağı vurgulanan açıklamada, alanın tamamen dönüştürülmesiyle birçok etkinlik yapılabileceği ifade edildi.

Açıklamada, “Fırat Kalkınma Ajansı'nın 2018 Yılı Fizibilite Desteği programı kapsamında kabul edilen projemizle gülbahar barajı çevresini turizme kazandırmayı hedefliyoruz. 288 hektarlık alanda; sosyal tesis görsel tasarım ve proje planları, kamp alanı, su sporları, bisiklet yolu, yürüyüş yolu, çocuk oyun alanları, liman, iskele, oturma alanları, piknik ve mesire alanları, otopark, güvenlik merkezi, yeşil alan düzenlemesi, çok amaçlı tesis, tiyatro ve konserler için açık hava sahnesi, sportif faaliyetler için okçuluk, futbol, voleybol, tırmanma, ip parkuru, boyatopu vb. alanlar, taş evler, çeşme, wc ve duşluklar yer alacak Havza çalışma planları ve fizibilite raporları hazırlanacaktır. Önümüzdeki süreçte hayata geçirilmesi hedeflenen projenin ilimize ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyoruz. Projede emeği geçen ve destek sunanlara Bingöl halkı adına teşekkür ediyoruz” denildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31787)
10 Ekim 2018 Çarşamba 09:00
Sayın belediye başkanımız Yücel bey ve ekibine teşekkür ediyor projeninde en kısa sürede başlayıp ve bitmesini temenni ederim
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31778)
10 Ekim 2018 Çarşamba 07:56
Evet güzel bir proje gibi duruyor mamafih şehir içinde herşey yolunda mı? yol, kaldırım, ensaf işgaliyeti, kaldırımda oturma kültürü, şehir merkezine yığılan çöp sorunu, otopark sorunu, şehrin göbeğindeki minibüs durağı, çocuk parkı-yaşam alanı bulunmayan mahalleler, ağaçsız caddeler, bina yığınları haline gelen bölgeler, bitmeyen projeler, hayal di hayal kaldı-çapakçur vadisi, işportacı işgali altındaki genç caddesi, bayan lavabosu bulunmayan mecburiyet caddemiz, trafik ışıksız caddelerimiz, alt-üst geçit bulunmayan ana yollarımız, biçare-virane mevcut parklarımız vesselem...
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31777)
10 Ekim 2018 Çarşamba 07:33
ya Allah askina milletle dalgami geciyorsunuz, capakcur dere islahi yapilip mesire alanlari olusturulacakti,DSI dinlenme tesisleri halka acilacakti, abdulkadir sarioglu tesislerine termal sular getirilip sosyal alanlar olusturulacakti, insanlari boyle kandirarak yoneticilik yaptiginizi saniyorsunuz ama bilinki halkta bunu goruyor, oyun oynamasinlar halkla, duygulari ile oynamasinlar, R.T.E nin millet bahcesi projeleri henuz aciklanmadan once uydukentte buyuk bir park yapiliyordu ama aciklamadan sonra bu park oldu millet bahcesi,kafami yapiyorlar, millet bahcesi merkezde yapilir mahallede degil
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31768)
09 Ekim 2018 Salı 18:14
Gül HABAR hadi gülelim:)))))
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31763)
09 Ekim 2018 Salı 13:28
önce şehiriçi sorunlarımızı çözün ondan sonra isterseniz çotla yaylasını turizme kazandırın. O paraları şimdi dağda kurda kuşa yem ettirmeyin, gelin önce kapımızın önünü güzelleştirelim, şehiriçindeki ahırlar halen yerinde duruyor, çapakçur vadisi halen pislik kokuyor, bilmem anlatabildim mi belediyemizin güzide meclis üyeleri ve çok kıymetli projelog başkanımız..
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31789)
10 Ekim 2018 Çarşamba 10:24
@Misafir Kullanıcı Senin kapının önündeki çöp dururken gidip kırsal alandaki çöplüğü temizlemekten bahsetmenin yanlış bir uygulama olduğundan bahsediyorum, önce yaşam alanlarımızın düzeltilmesi gerekmez mi? Şehiriçinde önce insana değer verilsin, aksi takdirde Gülbahar barajı olur Güzbahar barajı..
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31786)
10 Ekim 2018 Çarşamba 08:55
@Misafir Kullanıcı Bence öncelikle sizin sorununuzu çözmek gerekiyor derdiniz memleket olsa bu projeye karşı çıkmazdın senin derdin ne açık yaz
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir