Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Nisan 2019 Cuma
4.4 °C Çok Bulutlu

Erdem aday adaylığını açıkladı

AK Parti'de aday adaylığı süreci 5 Kasım tarihi itibariyle başladı. Aday adaylığı başvurusunda bulunan ilk isim Selahattin Erdem oldu.

06 KASIM 2018 SALI 19:26
41
4341
22
AA aa
Erdem aday adaylığını açıkladı

AK Parti il binasında başvuru dosyasını il başkanı M. Hanifi Güler'e teslim eden Selahattin Erdem, marka şehirler silsilesine Bingöl'ü de dahil etmek için kolları sıvadıklarını söyledi.

Erdem, “31 Mart 2019 tarihinde yapılacak olan mahalli idareler seçimlerinin öncelikle ilimize, ülkemize ve tüm Alemi İslam'a hayırlara vesile olmasını diliyorum.

2002 yılından günümüze Alemi İslam'ın, dünya mazlumlarının umudu, yeni Türkiye'nin kurucusu liderimiz, partimizin genel başkanı ve Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın davam dediği, davaya bir kul babında gözünü diktiği ufka katkıda bulunmak için burada toplanmış bulunmaktayız. 30 yıllık devlet tecrübemi, siyasetin içinde bulunmamız, partimizle olan gönül bağımız, gerek kamuoyunun ve gerekse parti içindeki kardeşlerimizin yoğun istek ve destekleriyle ilimize hizmet etmek, davamıza nefer olmak adına aday adayı olmaya karar vermiş bulunmaktayım.

Hayatımın büyük bir dönemini, mahalli idarelerin büyük kolu olan özel idarenin genel sekreterlik dahil birçok kademesinde, gerek il merkezi ve 7 ilçemizde yürüttüğümüz hizmetleri, edindiğimiz tecrübeleri belediye hizmetlerine taşımak için Bingöl'ün gereksinimlerine yönelik olarak hazırladığımız projeleri ilerleyen süreçte siz değerli hemşehrilerime ve kamuoyuna paylaşacağım.

2002-2018 yılları arasında gerçekten AK Parti, tüm Türkiye'de olduğu ilimizde de güzel hizmetler yapmıştır. Bingöl 16 yılda kat be kat büyümüştür. Bingöl'e taş üzerine taş koyan başta bakanımız, Genel Başkan Yardımcımız Sayın Dr. Cevdet Yılmaz Bey, yine milletvekilimiz Sayın Feyzi Berdibek, İl Başkanımız Mehmet Hanifi Güler Bey, geçmiş dönem belediye başkanlarımız, belediye ve il genel meclis üyelerimiz, başarının kahramanları olan yine partimizin merkez, ilçe, gençlik kolları ve kadın kollarından Allah razı olsun.

Belediye başkanlığına aday adayı olurken, halkımızın, ilimizin kanaat önderlerine, siyasi büyüklerimize, kamuoyuna ve özellikle ilimizin temel sorunlarını gözönüne alarak aday adayı olmaya karar verdim. Millete hizmet yolunda bu kutlu yürüyüşe katılarak marka şehirler silsilesine ilimizi de dahil etmek için kolları sıvadık.

Aday adaylığımızın olumlu karşılanıp karşılanmaması konusunda hiçbir geri adım atmadan partimizin yanındayız” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32650)
08 Kasım 2018 Perşembe 12:08
bence en iyi başkan resimde
koşedeki kot pantolon siyah yelekli olur
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32645)
08 Kasım 2018 Perşembe 10:59
emekli oldun daha ne istiyorsun
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32704)
09 Kasım 2018 Cuma 20:09
@Misafir Kullanıcı EMEKLİ OLMADI EMEKLİ ETTİRİLDİ ÖZEL İDAREDEN FİŞİ ÇEKİLDİ...
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32602)
07 Kasım 2018 Çarşamba 19:14
yusuf coşkun olacak dediler :))
Beğendim (5) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32705)
09 Kasım 2018 Cuma 20:11
@Misafir Kullanıcı YUSUF ÇOŞKUN OLURSA VAY BENİM MEMLEKETİMİN HALİNE AMAN AMAN ..AK PARTİ SANDIĞA GÖMÜLÜR
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32629)
08 Kasım 2018 Perşembe 08:05
@Misafir Kullanıcı Bu olursa Bingöl büyük tepki alır ve AK parti 0 kaybeder. Cevdette hanefi de REIS'e hesap verir ve koltuklarını kaybeder.
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32596)
07 Kasım 2018 Çarşamba 13:43
Böyle mütahit adaylar olmasında kim oluyorsa olsun arkadaş.
Beğendim (20) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32595)
07 Kasım 2018 Çarşamba 13:38
şahıs hakkında en ufak bilgi yok.
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32622)
08 Kasım 2018 Perşembe 07:07
@Misafir Kullanıcı ÇOKKKKKKKKKKKK....???
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32593)
07 Kasım 2018 Çarşamba 13:27
Selahattin Bey değerli bir insandır. Memleketini sever ve memleketinin sorunlarını iyi bilir. Kendisine fırsat verilirse güzel işler yapacağından eminim. Allah yardımcısı olsun.
Beğendim (3) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32592)
07 Kasım 2018 Çarşamba 13:17
Derin araştırmalar yapılacak herhangi bir yere kim bağlıysa lütfen aday adayı dahi olmasın. Sn. Cumhurbaşkanı Kriter net dedi: FETÖ PKK yada diğer örgütten kim varsa asla olmayacak. Milli ve yerli olacak. Vatan aşığı bingöllü sevdalısı.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32641)
08 Kasım 2018 Perşembe 10:34
@Misafir Kullanıcı sen bir zaza olarak ne kadar yerli ne kadar millisin.. biz türkler sizin yerli olduğunuzu ancak milli olmadığınızı düşünüyoruz..
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32609)
07 Kasım 2018 Çarşamba 20:18
@Misafir Kullanıcı çok doğru bir tespit tebrikler kardeş.Devlet baba ve reıs herşeyi biliyor. Gelsin paracıklar partimizin kasaya
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32589)
07 Kasım 2018 Çarşamba 12:47
belediye başkanı bu şahsa ait evin kaldırımını yıkmış enkaz hala yerde diyorlar kaldıramamışlar diyorlar kaliuma yakın barman kırtasiyenin hemen arkası doğrumudur acaba
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32585)
07 Kasım 2018 Çarşamba 12:38
yarabbim sen ne büyüksün nelere kadirsin.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Bahar Bıngol (@misafirkullanici)
07 Kasım 2018 Çarşamba 12:23
Allah hayırlı uğurlu etsin bingol için hayırlı olur ınsallah bilgi ve tecrübe dolu bı insan ınsallah halkın oylarıyla secılırde bıngolle faydalı bı baskanımız olur saygılarımla...
Beğendim (6) Beğenmedim (21)Cevapla
19.04.2019
20:40
AK Parti`de değişim başlıyor..!
AK Parti'de değişim başlıyor..!
AK Parti kaynakları, görevden almaların sadece seçimlerin kaybedildiği yerlerle ilgili sınırlı kalmayacağını dile getirdi.
19.04.2019
19:29
KOSGEB`in KOBİ`lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs`ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs'ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere işletme başına 1 milyon liraya kadar destek sağladığı 'İmalat Sanayi Sektöründe Dijitalleşme' projesine başvurular 2 Mayıs'ta sona erecek.
19.04.2019
19:26
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir yaptığı açıklamada, 'Savunma ve havacılık cirosu 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 31 artarak 8 milyar 761 milyon dolara yükseldi. Savunma sanayisinde ihracatımız ise, 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 20 artışla 2 milyar 188 milyon dolara ulaştı' dedi.
19.04.2019
19:11
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Bingöl Üniversitesi 124 devlet üniversitesi arasında 10'uncu, 2006-2008 yılları arasında kurulan 41 üniversite arasında 2'inci, misyon farklılaşması ve ihtisaslaşması programı kapsamında pilot seçilen 10 üniversite arasında ise 1'inci sırada yer aldı.
19.04.2019
19:10
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Bingöl'de terör örgütü PKK'nın kullandığı 4 odalı sığınak bulunarak imha edildi.
19.04.2019
19:09
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
Genç Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin, 2019 Yılı Olağan Meclis toplantısında yeni birlik encümen üyelerinin seçimi yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir