Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Ocak 2019 Perşembe
2.9 °C Çok Bulutlu

Devir Protokolü İmzalandı

İl Özel İdaresi alanı, Vali Mantı ve Başkan Barakazi'nin imzaladığı protokolle Bingöl Belediyesi'ne devredildi. Barakazi; Özel İdaresi ve arakasındaki barakaların yer aldığı alanı en kısa sürede projelendirerek yeşil alan ve otopark inşasına başlayacağız. 40 yılda kimsenin dönüştürmediği alanı projelendirmek de bizlere nasip oldu.

04 KASIM 2018 PAZAR 18:08
18
3134
14
AA aa
Devir Protokolü İmzalandı

Daha önce satışının yapılması planlanan ancak yapılan girişimler neticesinde Bingöl Belediyesi'ne devredilmesi kararı alınan İl Özel İdaresi Hizmet Binası ve lojmanları alanı için Bingöl Valiliği'nde toplantı düzenlendi.

Bingöl Valisi Ali Mantı, Belediye Başkanı Yücel Barakazi, İl Genel Meclis Başkanı Yaşar Demir, İl Müftüsü Muharrem Genç ve İl Özel İdaresi lojmanlarının arka kısmında yer alan ve kamuoyunda ‘Tahta Barakalar' olarak bilinen yapılardaki hak sahiplerinin katıldığı toplantıda, devir protokolü imzalandı.

Vali Mantı: “Bingöl'ün menfaati için belediyeye devrediyoruz

Protokol imzalarının ardından görüşlerini aktaran Bingöl Valisi Ali Mantı, 40 Milyon TL değerindeki alanı, Bingöl'ün menfaati doğrultusunda hiçbir karşılık beklemeden belediyeye devrettiklerini söyledi.

Vali Mantı, “Öncelikle İl Özel İdaresi alanını park ve yeşil alan yapmak üzere belediye devrediyoruz. İl Özel İdaresi alanı ile birlikte arkasında bulunan barakalar ve mevcut hükümet konağı alanını da katarak Bingöl'e katlı otopark ve yeşil alan kazandırılacak. Bu projenin Bingöl'e hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Bu projede emeği geçen başta Belediye Başkanı Sayın Yücel Barakazi olmak üzere herkese teşekkür ediyorum. Belediye kanalıyla vatandaşlara hizmet sunulması amacıyla 40 Milyonluk yerimizi hiçbir karşılık beklemeden Bingöl'ün menfaati doğrultusunda belediyeye devrediyoruz. Barakalarda ikamet eden vatandaşlarımız da imzalarını atarak devir işlemlerini tamamladı. Hak sahiplerine de gösterdikleri duyarlıktan dolayı teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Barakazi: “Yeşil alan ve otopark olacak”

İl Özel İdaresi ve lojmanları alanının Bingöl Belediyesi'ne devredilmesiyle araç trafiğinin rahatlatılması ve yeşil alan ihtiyacının karşılanmasında önemli bir yere sahip olduğunu vurgulayan Başkan Barakazi, tahta barakalar olarak bilinen alandaki hak sahipleriyle muvafakatname imzalanmasıyla ihtiyaç alanının daha da genişletildiğini vurguladı.

İl özel idaresi arkasında bulunan barakaların 1971 yılı depreminde afet şantiyesi olarak kurulduğunu ve akabinde vatandaşlar tarafından kullanıldığını hatırlatan Başkan Barakazi, şunları söyledi: “Bu alanın mülkiyeti 70'li yıllarda park yapılmak üzere belediyeye devredilmiş.40 yıla aşkın süredir Belediye tarafından bu alanla ilgili hiçbir proje yürütülmemiş. Çok şükür, hak sahiplerimizin de duyarlılığı ile bu sorunu çözüme kavuşturmuş olduk. Sayın Valimiz, Milletvekillerimiz ve İl Genel Meclis üyelerimizle istişare ederek, özel idare alanının satışını iptal ettik ve belediyemize devredilmesini sağladık. Barakaların olduğu alanı da bu projeyle bütünleştirerek toplamda 6 Bin 100 metrekarelik alanda yeşil alan ve otopark projemizi hayata geçireceğiz. Mevcut Hükümet Konağı alanını da Kent Meydanı ve Katlı Otopark olarak planlayacağız. Bu projelerimizin nihai sonuca ulaşmasıyla hem çarşı merkezinde yeşil alanlar oluşacak hem de katlı otoparklarla trafik sorununu büyük oranda çözmüş olacağız. Beşyol'da hayata geçireceğimiz projemizle de o bölgenin otopark sorununu aşarak trafikte ciddi bir sıkıntıyı ortadan kaldırmış olacağız.”

“Emeği geçenlere teşekkür ediyorum”

Bingöl çarşı merkezinin yeni bir yaşam alanı olarak tasarlanmasına olanak sağlayan protokolün Bingöl'e hayırlı olmasını temenni eden Başkan Barakazi; “Bu aşamaya gelmemizde Sayın Valimiz Ali Mantı Bey'in emeği çok büyük. Huzurlarınızda kendisine teşekkür ediyorum. Yine işlemlerin tamamlanması ve protokol aşamasına getirilmesinde emeği bulunan AK Parti Genel Başkan Yardımcımız Sayın Cevdet Yılmaz'a, Milletvekilimiz Sayın Feyzi Berdibek'e, İl Genel Meclisi Başkanı Sayın Yaşar Demir ve meclis üyeleri ile emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Ayrıca muvafakatname ile projemizin hayata geçirilmesinde bizlere yardımcı olan hak sahiplerine de şükranlarımı sunuyorum. Hak sahiplerine belirli bir süre tanındı. Bu süreçte hem ödemeleri yapılacak hem de barakalar boşaltılacak. Bu alanla ilgili projemizi de en kısa sürede hayata geçireceğiz” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32549)
06 Kasım 2018 Salı 15:34
Arkadaşlar biz bitmişiz de haberimiz yok.Gidin bakalım eskiden askeriyenin valiliğin bir karış torağını alabiliyor muydunuz.Ağzı olan konuşuyor.Bu ülkede bir dikili ağacı olmayanlar valimizi belediyebaşkanımızı eleştiriyor.Hadi abi siz de.
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32516)
05 Kasım 2018 Pazartesi 19:01
Çok komik ve vahim bir durum siz 47 yıl bingol ilini yönetim o ilin tapusunu verirler size ama barakalarda oturanlara komik bir rakamla kimbilir belki tehditlerle kabul ettirip çıkartıyorsunuz ha birde şua olay var projeleriniz havada kalır söylim çünkü yapamazsınız sizi cevdet yılmaz getirdi başımıza tanımayız etmeyiz sizi halk sizden memnun değil cevdet yılmaz şimdide yusuf coşkunu getirecek yazın bir kenara gün gelir okuursunuz yine siyasilere tsk ederken siyaset yapmayin allah askina bazi vekillerle konusmadiginizi bile biliyoruz elle tutulur birseyler olsa keske hadi sizede gule gule
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32508)
05 Kasım 2018 Pazartesi 17:22
kimler ne aldı onu bilmek gerek
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32503)
05 Kasım 2018 Pazartesi 15:02
Yücel Başkan arkandayız vallahi sana oyda vermemişim sonuna kadar destek bu dönem seni eleştirenler senden bişey yiyemiyen grup lardir
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32483)
05 Kasım 2018 Pazartesi 10:41
YILLARDIR ÇÖZÜLEMEYEN BİR SORUNDU ÜSTELİK MERKEZDE EN ÖNEMLİ YERDEYDİ YEŞİL ALAN VE OTOPARK PROJESİ BİNGÖLÜMÜZE KATMA DEĞERİ OLACAĞINA İNANIYORUM GÜZEL BİR PROJE İLE BAŞLAMAK GEREKİYOR
HAK SAHİPLİĞİ KONUSU DOĞRU BİR KAVRAM 40 YILI AŞKIN BİR SÜREDE ORDA İKAMET EDEN ELBETTE SAHİPLİK OLACAK İKİ GÜNDE ETRAFI ÇEVRİLEN DEVLET ARSALARINI HERGÜN GASP EDEN İNSANLARI ELEŞTİRİN SAYIN VALİ VE BAŞKANA TEŞEKKÜR EDERİZ
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32478)
05 Kasım 2018 Pazartesi 08:28
Emeği geçen herkese teşekkür ederim iyi bir karar verilmiş
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32472)
05 Kasım 2018 Pazartesi 07:52
Beşyol garajını iş merkezi ve otoparkı yaptığın gibi bunuda yaparsın.çarşı da döktüğün asfalt bugün yarın sökülecek boşuna bu kadar trafiği rezil ettiniz.Halk rahatsın diye köprü yapıldı şimdi ise kapatıp milleti eskisinden beter ettiniz.Acaba bu insanlar bu köprüğe layık değil yada rahat gün yüzü görmesinler mi diye uğraşıyorlar insanı düşündürmüyor değil aslında
Hangi birini diyesin ki?
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32458)
04 Kasım 2018 Pazar 21:50
Sayın Barakazi niye zorluyorsun bu kadar, gidicisin kabul artık. Yıllardır yapmadığın, 'yaptırmadığın' şeyleri '' millete yaranayım da beni tekrar aday göstersinler'' diye yapma. Son bir kaç aydır her dakika birşeyle haberlerde oluşun bu amacı güttüğün kanısına vardırıyor insanı.
Beğendim (14) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32482)
05 Kasım 2018 Pazartesi 10:17
@Misafir Kullanıcı Hayat felsefeniz onun bunun odamı olarak hayatınızı idame ettirmek olduğu için herkezi onun adamı bunun adamı diye sınıflandırır olmuşsunuz. Hizmet anlayış yelpazeniz o kadar darki bingöldeki yapılanları yeterli sayıyorsunuz. Ak partinin yönetimde olduğu diğer illeri kıstas alında görün farkı. Özellikle bingölde sürekli ak partinin yönetimlerde olduğuda göz önüne alınmalıdır. Bingöle yapılanlar genellikle özel söktör tarafından yapılıyor, bunu belediyeye atfetmek yanlıştır.
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32476)
05 Kasım 2018 Pazartesi 08:24
@Misafir Kullanıcı Sizin gibi insanlara şaşmamak elde değil adam çalışsa kabahat çalışmasa kabahat peki sizin derdiniz ney kimin adamısın önce yapılan güzel işlere teşekkür etmeyi öğrenelim
Beğendim (6) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32456)
04 Kasım 2018 Pazar 19:12
Barakalardaki hak sahipliği nedir? Adamlar gelip hazır barakaya girmiş şimdi nasıl hak sahibi oluyorlar.Yıllarca kira vermeden orda yaşayanlar şimdi hazır daireye konacaklar.Güzel iş valla.
Beğendim (14) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32525)
05 Kasım 2018 Pazartesi 20:39
@Misafir Kullanıcı Bizi tutan Allah korkumuz ve hukuka olan saygımızdır.Sadece size değil ,bu memlekette bütün milletin hakkı olan böyle yerlere çökenlere hakkımı helal etmiyorum. Ben yıllarca kira ödedim, borç harç küçük bir ev aldım.Siz hiç kira vermeden beleşe konmuşsunuz.Kimsenin hakkı yok mu bunda?
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32496)
05 Kasım 2018 Pazartesi 12:11
@Misafir Kullanıcı vay duyarlı vatandaşa bak
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32477)
05 Kasım 2018 Pazartesi 08:25
@Misafir Kullanıcı Sende gidip otursaydın sizi tutan oldumu
Beğendim (9) Beğenmedim (18)Cevapla
24.01.2019
02:29
Türkiye ile KKTC arasında çok önemli anlaşma
Türkiye ile KKTC arasında çok önemli anlaşma
KKTC ve Türkiye arasında sürücü belgelerinin karşılıklı tanınması ve değişimi amacıyla protokol imzalandı.
24.01.2019
02:28
500 milyon TL para cezası kesildi
500 milyon TL para cezası kesildi