Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Haziran 2018 Perşembe
27.5 °C Parçalı Bulutlu

Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde güvenlik görevlisi olarak çalıştığı sırada işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, piknikte Delilo oynadıkları gerekçesiyle işlerine son verildiğini iddia etti.

07 MART 2018 ÇARŞAMBA 22:36
13
3922
12
AA aa
Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde yaklaşık 4 yıldır güvenlik görevlisi olarak çalışan ve sonrasında işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Kendisiyle birlikte 12 kişinin işine son verildiğini kaydeden Çağrıbay, gerekçenin ise piknikte ‘Delilo' oynadıkları için olduğunu iddia etti.

Uludağ Üniversitesi rektör koruması tarafından işten çıkarıldıklarını iddia eden Çağrıbay; “Bursa Uludağ Üniversitesi'nde 2014 yılında güvenlik görevlisi olarak çalışıyordum. 2017 yılının haziran ayında işimizin feshini ilan ettiler. Hiçbir gerekçe olmadan 12 kişiyi işten çıkardılar. Bu çıkarılan işçilerden 9'u doğu kökenli olmak üzere işimizden edildik. Rektör ile gerekçe için görüşmek istedik ama Rektör'ün koruması hiçbir şekilde görüşmemizi sağlamadı. Gerekçenin ne olduğunu bilmek, öğrenmek istiyoruz” dedi.

“Mahkeme işe iademize karar verdi”

İşten çıkarıldıktan sonra mahkemeye başvurduklarını ve 6-7 aylık bir sürecin ardından çıkan sonucun işe iade olduğunu belirten Çağrıbay; “İşten çıkışımız verildikten sonra işe iade edilmemiz için mahkeme sürecimiz başladı. 6-7 aylık sürenin ardından 31 Ocak 2018'te mahkememiz işe iademiz ile sonuçlandı. Bunun üzerine avukatımız kadro başvurusu yapmamızı istedi bizde başvurumuzu yaptık. Başvurudan sonra tekrar red cevabı geldi bize” diye konuştu.

“Delilo oynadık işten çıkartıldık”

Üniversite güvenlik görevlileri olarak pikniğe gittiklerini ve yöresel oyunlardan olan ‘Delilo' oynadıkları gerekçesiyle 12 kişinin işten çıkarıldığını iddia eden Çağrıbay; “Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. Ortada bir suç yokken bunlar neden yapılıyor. Bizi işten çıkardıktan sonra işe alınan görevliler Artvinli ve rektörde Artvinli. Uludağ Üniversitesi güvenlik görevlileri kendi aralarında bir piknik düzenlediler ve piknikte rektör yardımcılarına kadar herkes vardı. Piknikte herkes kendi yöresine ait halaylar çekiyordu. Bizde orada ‘Delilo' oynadık. Gerekçe bunu gösteriyorlar ve bunu konuşuyorlar. Halay çektiğimiz yerde güvenlik kameraları da var. Herhangi bir propaganda veya bir şey yoktu. İnceleyebilirler. Koordinatörümüz ‘Bu çocukların suçu günahı yok neden işten çıkarayım diyor' rektörün korumasına. Bunun üzerine koordinatörümüze ‘Çıkartmazsan sen gidersin' diyor. Sonrasında da işten çıkartıldık zaten” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23738)
08 Mart 2018 Perşembe 19:35
doğulu 9 kişi atılmış diyosun.siyasiler harekete geçsin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23733)
08 Mart 2018 Perşembe 16:32
Seni Kabul etmeyen irkci Bir zihniyet senin delilo nu nasil Kabul eder
Onlara diyoruzki gelin delilo oynayan memleke biraz insanlik ve Terbiye ögrenin.
Peygamber efendimiz buyururki
Irkicilik yapan bizden deyilidir
Bizler bütün renkleri dilleri dinleri seviyoruz yaradandan ötürü .
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23730)
08 Mart 2018 Perşembe 16:07
Adamlar bizi sevmiyorlar Bunu Kabul edin artik
Oynanan oyun delilo yasal mi Evet
Yöremize aitmi Evet
Bunun neresi suc???
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23726)
08 Mart 2018 Perşembe 13:26
Bingöl'ün gazetesi gercekci tarafsiz görüsleriyle türkiye nin en gercek gazetesidir.
Basarilarinizin devamini diliyorum
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23723)
08 Mart 2018 Perşembe 12:59
İlgili üniversite yönetimi anlaşılan hdpkk yı çok seviyor ki insanlarımızı kışkırtarak, tahrik ederek devletimize, milletimize ve kamu kurumlarımıza karşı kalplerine kin ve nefret tohumları ekmeye çalışmışlar. Vekillerimize bürokratlarımıza çağrıdır, bölücülük kokan bu uygulamayı hakkıyla araştırınız ve ilgili üniversite yönetimi hakkında soruşturma açtırınız.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23721)
08 Mart 2018 Perşembe 12:56
Anlaşılan sırf doğulu oldukları için üniversite yönetimince ırkçılığa maruz kalmışlar. Özellikle de Akpartili Doğulu vekillerimizin bu konuyu meclis kürsüsünden dile getirmeleri gerekiyor. Bu insanları işten kovmak; bunları devletine karşı kışkırtmak, tahrik etmek anlamına gelir. Terörizmin bir diğer tanımı durduk yere birilerini tahrik edip, toplum içerisinde kin ve nefret tohumlarının ekilmesidir. İlgili üni. yönetimi böyle yaparak insanları tahrik etmektedir. Vekillerimizin bu olayı araştırıp gereğini mutlaka yapmaları gerekmektedir. Aksi takdirde ülkemizde kardeş kavgası bitmez.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23736)
08 Mart 2018 Perşembe 17:29
@Misafir Kullanıcı Önce o dogulu milletvekillerine Bir Sorun onlar kendilerini ifade edebiliyorlarmi
Varmi o yürek onlarda
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23719)
08 Mart 2018 Perşembe 12:54
Hemde en kral ayrimcilik var
Korkma kardesim rabbim daha güzel Bir kapi acar insAllah
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23702)
08 Mart 2018 Perşembe 09:00
Yazık günah bu adam genç kardeşimiz suçu kendi yöresel halayını oynamak şuçmu sayılıyor yazıklar olsun.allah hakkını hal etsin kardeşim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23697)
08 Mart 2018 Perşembe 07:20
Irkçilik yapan kiyamet günü verecekler hesabı yüce ALLAH A hukuki yollardan devam edin yollunuza her işte bir hayır vardır neylerse mevlam eyler eylerse güzel eyler
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23693)
08 Mart 2018 Perşembe 01:27
sana ne delilodan
Beğendim (1) Beğenmedim (12)Cevapla
20.06.2018
21:24
Yıldırımspor`a destek çağrısı!
Yıldırımspor'a destek çağrısı!
Karlıova Yıldırımspor yöneticileri ve oyuncuları, ekip halinde ilçede düzenlediği açıklamada takıma destek çağrısında bulundu.
20.06.2018
21:23
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
İSG mezunları uzmanlığa doğrudan başvuracak!
Bingöl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesinde geçen yıl açılan İş Sağlığı ve Güvenliği (İSG) Anabilim Dalının hem tezsiz hem de tezli yüksek lisans programlarına 2018-2019 akademik yılında da öğrenci alınacak.
20.06.2018
21:23
Dilsiz dostlar emin ellerde
Dilsiz dostlar emin ellerde
Bingöl Belediyesi'nce geçen yıl kurulan Geçici Hayvan Bakımevi, sokak hayvanları için adeta otel hizmeti sunuyor. Her türlü veterinerlik hizmetinin verildiği tesiste şimdiye kadar 738 hayvana hizmet verildi.
20.06.2018
21:22
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
İktidar, Önümüze Her Alanda Enkaz Bıraktı
HÜDA PAR Bingöl milletvekili adayı Hamdullah Tasalı; Ülkeyi idare eden iktidar, önümüze her alanda enkaz bıraktı. Aileyi enkaza çevirdiler. Gençlerimizi harap ettiler. Evlerimizi, hanelerimizi harap ettiler. İdareyi enkaza çevirip tarumar ettiler dedi.
20.06.2018
21:21
Engelliler hayata atılacak!
Engelliler hayata atılacak!
Bingöl'de Gelin Engelleri Birlikte Aşalım sloganıyla açılan uygulama merkezindeki kurslara katılan engelliler hem sosyalleşecek, hem de meslek öğrenip iş sahibi olma fırsatı yakalayacak.
20.06.2018
21:20
15 Temmuz gazisine tehdit!
15 Temmuz gazisine tehdit!
Bingöl'de yaşayan 15 Temmuz Gazisi Mehmet Akif Özdemir'in evine, kimliği belirsiz kişi veya kişiler işaret ve iki mermi koyarak tehdit mesajı yolladı!
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir