Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Mayıs 2019 Cuma
22 °C Parçalı Bulutlu

Dağ keçileri görüntülendi

Bingöl'de kaçak avlanmayı önlemek için çalışma yapan ekipler, yiyecek arayan dağ keçilerini görüntüledi.

14 MART 2019 PERŞEMBE 18:55
9
1488
9
AA aa
Dağ keçileri görüntülendi

Doğa Koruma ve Milli Parklar Bingöl Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, av koruma ve kontrol faaliyetleri kapsamında Kigı ilçesinde çalışma yaptı. Ekiplerin çalışması sırasında yaban keçilerinin karlı yolları aşarak yiyecek araması da objektiflerine yansıdı.

Bölgeye dağ keçileri ve yaban hayvanları için zaman zaman yem ile saman bırakıldığı da bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41552)
17 Mart 2019 Pazar 13:48
Çolig ve Dersim daglari safari bolgesi ilan edilip her tuelu avciliga yasaklanmalidir(balik avı hariç). Burasi doğa belegeseli icin cok muhtesem bir yer. Degerini bilmeyen yoneticilerimiz utansin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41503)
15 Mart 2019 Cuma 14:44
müthiş, bu görüntü Bingöl adına gurur vericidir. Avcılık bir doğa katliamıdır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41502)
15 Mart 2019 Cuma 14:38
Avcılık diye bir şey olamaz av resmen katilliktir bir canlıyı katletmek nasıl avcılık olur
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41500)
15 Mart 2019 Cuma 14:01
Olaydı yiyeydik. Şimdi tadı ne hoştur
Beğendim (0) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41494)
15 Mart 2019 Cuma 11:06
LÜTFEN BU HABERİ KALDIRIN BU HAYVANLARIN CAN GÜVENLİĞİ TEHLİKEYE GİRMİŞ..... AVCILAR HAREKETE GEÇMEDEN
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41488)
15 Mart 2019 Cuma 09:13
Bütün yöre halkına sesleniyorum.Mümkünse bu hayvanları vurmasınlar,başkalarınında vurmalarını engellesinler.
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41479)
15 Mart 2019 Cuma 07:12
Allah her şeye Kadirdir. Güzel haber emeği geçenlere tşk.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41468)
14 Mart 2019 Perşembe 23:36
Muhteşem bir görüntü ne kadar sevindim anlatamam...ALLAH rızası için bu güzelim hayvanları artık avlamayın.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41455)
14 Mart 2019 Perşembe 21:33
Bingöl ve tunceli çoğrafyası yabancı hayvan doğal korunağı ilan edilmeli.tabiki önce ormanlar korunmalı.10 yılda safari belgeselleri çekilmeye başlanır
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir