Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Aralık 2018 Pazartesi
2.6 °C Çok Bulutlu

Bingöl'e 1 milyon 400 bin lira ödenek!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, DAP İdaresi desteği ile Yem Bitkileri Üretiminin Artırılması Projesi kapsamında 1,4 milyon TL ödenek tahsis edildiğini açıkladı.

04 ARALIK 2018 SALI 18:23
18
4926
18
AA aa
Bingöl`e 1 milyon 400 bin lira ödenek!

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Bingöl Milletvekili Cevdet Yılmaz, Sosyal medya hesabından önemli bir açıklamada bulundu.

Bingöl'de hayvancılık sektörünün gelişmesi için önemli bir desteğin verildiğini müjdeleyen Yılmaz, sosyal medya hesabından şu açıklamalara yer verdi:

“Hayvancılık sektörü için en kritik girdi yem bitkileri üretimidir. DAP İdaresi desteği ile Bingöl ili Yem Bitkileri Üretiminin Artırılması Projesi için 1.4 milyon TL ödenek tahsis edildi. Hayırlı olsun.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34282)
06 Aralık 2018 Perşembe 09:33
koskoca bir il için bir milyon ne ki diğer illere bakın katrilyonluk yatırımlar yapılmış.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34277)
06 Aralık 2018 Perşembe 08:03
yaaav he heee....
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34236)
05 Aralık 2018 Çarşamba 20:06
Bir bingöllü olarak saygı duyduğum bir siyasetcisin sayın cevdet bey keşke bingöl deki eski siyasetçi lerde sizin kadar hizmet getirseydi inanki bingöl daha farklı olurdu 80 yılda yapılmayanlar 16 yıla sindirdiniz tsk edrim fakat son zamanlarda yaşanan akonomik kirizlerde fakirleşen halkımız elektirik doğal gaz ve tup fiyatlarına haklı bir tepkileri var bu konuda önlem alınması lazim bu üç sektör halkı sömürüyor buna ak parti seyirci kalırsa halkın tepkisi ağır olur bu durum seçim sonucunu etkiler bu durumu kabine toplantısında gündeme getirmemizi isterim saygılar
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34228)
05 Aralık 2018 Çarşamba 18:05
Slm arkadaşlar öncelikle şunu belirtmek isterim.su aksanın halkından gelen hic mi siyasetçi yok memlekette kimlerin eline düştü milleti artik elektrik çarpmış daha önceden benim fatura son ödeme tarihi 17diydi bugün itibarıyla son ödeme tarihinide 3 yapmışlar bu ne denk dolap aksaaaaaaa allah burnunuzdan getirsin sizin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34217)
05 Aralık 2018 Çarşamba 13:38
1.4 milyon vaaay beeeee yemin ederim sen kendini mahf ettin.
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34215)
05 Aralık 2018 Çarşamba 13:13
Para halka ulaşmıyor.
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34291)
06 Aralık 2018 Perşembe 11:39
@Misafir Kullanıcı Bunlara oy veren halkın söz söylemeye hakkı yok.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34213)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:41
cevdet yılmaz ı haksızca eleştirenler onun bulunduğu konum ve makamlarda olsanız hiçbirzaman bingöle haritada bile bakmazsınız seversiniz yada sevmezsiniz hiçbirinizin ona bingöle gelme çek git burdan çek ellerini memleketten demeye hakkı yoktur eleştirin normal ama herkes şunu iyi bilsinki cevdet yılmaz mütevazi kişiliğini korumakta ve problemler ile yakından alakalıdır yapılan yatırım ve hizmetler belki az belki yetersiz ondan önceki siyasileride gördük biraz gerçekçi olun
Beğendim (8) Beğenmedim (17)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34256)
05 Aralık 2018 Çarşamba 23:56
@Misafir Kullanıcı Avukatimisin
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34207)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:17
CEPTE 1 TRİLYON
Beğendim (13) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34205)
05 Aralık 2018 Çarşamba 11:13
sayın vekil bingöllün tek bir isteği var sizden. siz,il başkanınız ve diğer siyasiler çekin o ellerinizi bu milletin üzerinden artık. bingöl kimsenin babasının çiftliği değildir. yeter artık size
Beğendim (21) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34196)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:10
Aranızda bölüşürsünüz bize niye söylüyorsun
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34232)
05 Aralık 2018 Çarşamba 18:43
@Misafir Kullanıcı seviyesiz yaklaşım
Beğendim (2) Beğenmedim (10)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir