Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ağustos 2019 Salı
°C

BİNGÖL'DE 4.0 ŞİDDETİNDE DEPREM OLDU

Bingöl'de 4.0 şiddetinde deprem meydana geldi.

06 ŞUBAT 2019 ÇARŞAMBA 22:54
24
6258
10
AA aa
BİNGÖL`DE 4.0 ŞİDDETİNDE DEPREM OLDU

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Bölgesel Deprem-Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezinden edinilen bilgiye göre, merkez üssü Adaklı ilçesi Karacubuk köyünde yerin 5 kilometre altında 4.0 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38711)
07 Şubat 2019 Perşembe 13:45
Eşcinsel sapıklıklar, tefeciliğin alası, kendi halkını ihbar ederek kan parası yemek bingölde yaşananlar, bingöl 400 şiddetinde depremi hak ediyor.
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38710)
07 Şubat 2019 Perşembe 13:08
Evet deprem bölgesinde yaşıyoruz ama önlemler alamıyoruz. Başımıza gelen her kötü olaydan sonra sadece suçlu arıyoruz. 2003 depreminden sonra her ne kadar eskiye nazaran iyi yapılar yapılsa da bazı tasarım hataları mevcut. Özellikle yapılarda yapılan çıkmalar giriş katlardaki asma kat ve dükkanlar zemini kötü olan yerlere yapılan binalar beton ve demir işçiliklerinin kötü olması felakete davetiye çıkarmaktadır...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38707)
07 Şubat 2019 Perşembe 12:57
Belediye tarafindan verilen bircok proje allah korusun bir buyuk depremde yerle bir olacak durumda, vallahi billahi bu tarafta olmasada oteki tarafta bundan kurtulamazsiniz
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38699)
07 Şubat 2019 Perşembe 08:46
Bingöl deprem bölgesindedir;bu yüzden depremle yaşamayı öğrenmeliyiz.Evler depreme dayanaklı yapılmalıdır.Unutmayın ki deprem öldürmez,binalar öldürür.Depremin olması Takdir'i İlahi;ancak tedbirler almak da gerekli kurumların görevidir.Bingöl halkına çok geçmiş olsun.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38693)
07 Şubat 2019 Perşembe 08:15
Allah beterinden korusun. Ancak biz deprem bölgesindeyiz depremle yaşamaya alışmalıyız.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38691)
07 Şubat 2019 Perşembe 07:31
Büyük geçmiş olsun Bingöl halkına
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38688)
07 Şubat 2019 Perşembe 02:11
Bingöl deprem bölgesidir kuzey Anadolu fay hattı ile Güney doğu fay hattının birleştiği Türkiye'nin en tehlikeli deprem bölgesidir.Bugun bir deprem yaşandı.Allah korusun büyüğünden.Ancak 2003 yılından sonra yapılan binalar ,10 kata kadar çıkan binalar , çıkma verilmesi yaşanabilecek 7 şiddetinde bir depremden olabilecek bir felakette tüm sorumluluk geçmiş dönem belediye başkanları imar mühendisleri sorumludur.Üzülerek belirtiyim 7 siddetinde bir depremde başta afatlar mahallesi uyudukente Yenişehir ve Yeşilyurt Mahallesi'nde felaket yaşanabilir.Allah korusun ama Önlemler yetersiz!
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38686)
07 Şubat 2019 Perşembe 00:46
Taktiri ilahi ....beşeri varlik olarak bizlerin ancak saygi duymasi gerekir...Allah sallatiyorsa mutlaka bir bildigi olmalidir...
Beğendim (7) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38678)
06 Şubat 2019 Çarşamba 23:25
Allahin taktiri yapilacak birsey yok
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38676)
06 Şubat 2019 Çarşamba 23:08
Büyük Geçmiş olsun ALLAH büyüğünü göstermesin
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38685)
07 Şubat 2019 Perşembe 00:28
@Misafir Kullanıcı Allah herkesi kazabeladan korusun
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
20.08.2019
09:18
Faiz indirimini fırsat bilip yine zam yaptılar
Faiz indirimini fırsat bilip yine zam yaptılar
Ev kredisi faizlerindeki indirimi fırsat bilen kimi ev sahipleri ile müteahhitler konutlarına yüzde 5 ile 10 arası zam yaptı. Düşen maliyetin kendilerine rant olarak dönmesini isteyen fırsatçılar, canlanması beklenen konut satışlarını baltalarken, konut alıcısı ise ucuz konutlara yönelmeye başladı.
20.08.2019
09:17
Merkez Bankası`ndan `zorunlu karşılık` kararı
Merkez Bankası'ndan 'zorunlu karşılık' kararı
Merkez Bankası Türk Lirası zorunlu karşılık belirlemede 'kredi büyümesi' kriteri getirdi.
20.08.2019
09:16
ABD`den yeni Huawei kararı
ABD'den yeni Huawei kararı
ABD Ticaret Bakanı Wilbur Ross, Washington yönetiminin Huawei'ye yönelik iş yasağını 90 gün ertelediğini söyledi.
19.08.2019
22:30
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Yeni Valilik Binasının yapılacağı alandaki yarım asırlık ağaçların kesilmesine tepki gösteren Alican Bayram: 'O ağaçları taşımak yerine kesmeyi tercih eden, yakıp-yıkan babam dahi olsa eleştiriye muhtaçtır.'
19.08.2019
22:29
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Bingöllü Vali Mehmet Emin Bilmez, Van Büyükşehir Belediyesi Başkanı Bedia Özgökçe Ertan'ın yerine kayyum olarak atandı.
19.08.2019
22:28
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Bingöl'de Kurban Bayramı, besiciler için hayal kırıklığı oldu. Yıl boyunca bin bir zorlukla hayvanları yetiştiren besiciler, bu yıl ki kurbanlık satışlarının geçen yıllara nazaran düştüğünü ve satışların çok az gerçekleştiğini söyledi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir