Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Nisan 2019 Cuma
4.4 °C Çok Bulutlu

BİNGÖL'DE 4.0 ŞİDDETİNDE DEPREM OLDU

Bingöl'de 4.0 şiddetinde deprem meydana geldi.

06 ŞUBAT 2019 ÇARŞAMBA 22:54
24
6045
10
AA aa
BİNGÖL`DE 4.0 ŞİDDETİNDE DEPREM OLDU

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Bölgesel Deprem-Tsunami İzleme ve Değerlendirme Merkezinden edinilen bilgiye göre, merkez üssü Adaklı ilçesi Karacubuk köyünde yerin 5 kilometre altında 4.0 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38711)
07 Şubat 2019 Perşembe 13:45
Eşcinsel sapıklıklar, tefeciliğin alası, kendi halkını ihbar ederek kan parası yemek bingölde yaşananlar, bingöl 400 şiddetinde depremi hak ediyor.
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38710)
07 Şubat 2019 Perşembe 13:08
Evet deprem bölgesinde yaşıyoruz ama önlemler alamıyoruz. Başımıza gelen her kötü olaydan sonra sadece suçlu arıyoruz. 2003 depreminden sonra her ne kadar eskiye nazaran iyi yapılar yapılsa da bazı tasarım hataları mevcut. Özellikle yapılarda yapılan çıkmalar giriş katlardaki asma kat ve dükkanlar zemini kötü olan yerlere yapılan binalar beton ve demir işçiliklerinin kötü olması felakete davetiye çıkarmaktadır...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38707)
07 Şubat 2019 Perşembe 12:57
Belediye tarafindan verilen bircok proje allah korusun bir buyuk depremde yerle bir olacak durumda, vallahi billahi bu tarafta olmasada oteki tarafta bundan kurtulamazsiniz
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38699)
07 Şubat 2019 Perşembe 08:46
Bingöl deprem bölgesindedir;bu yüzden depremle yaşamayı öğrenmeliyiz.Evler depreme dayanaklı yapılmalıdır.Unutmayın ki deprem öldürmez,binalar öldürür.Depremin olması Takdir'i İlahi;ancak tedbirler almak da gerekli kurumların görevidir.Bingöl halkına çok geçmiş olsun.
Beğendim (12) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38693)
07 Şubat 2019 Perşembe 08:15
Allah beterinden korusun. Ancak biz deprem bölgesindeyiz depremle yaşamaya alışmalıyız.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38691)
07 Şubat 2019 Perşembe 07:31
Büyük geçmiş olsun Bingöl halkına
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38688)
07 Şubat 2019 Perşembe 02:11
Bingöl deprem bölgesidir kuzey Anadolu fay hattı ile Güney doğu fay hattının birleştiği Türkiye'nin en tehlikeli deprem bölgesidir.Bugun bir deprem yaşandı.Allah korusun büyüğünden.Ancak 2003 yılından sonra yapılan binalar ,10 kata kadar çıkan binalar , çıkma verilmesi yaşanabilecek 7 şiddetinde bir depremden olabilecek bir felakette tüm sorumluluk geçmiş dönem belediye başkanları imar mühendisleri sorumludur.Üzülerek belirtiyim 7 siddetinde bir depremde başta afatlar mahallesi uyudukente Yenişehir ve Yeşilyurt Mahallesi'nde felaket yaşanabilir.Allah korusun ama Önlemler yetersiz!
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38686)
07 Şubat 2019 Perşembe 00:46
Taktiri ilahi ....beşeri varlik olarak bizlerin ancak saygi duymasi gerekir...Allah sallatiyorsa mutlaka bir bildigi olmalidir...
Beğendim (7) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38678)
06 Şubat 2019 Çarşamba 23:25
Allahin taktiri yapilacak birsey yok
Beğendim (10) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38676)
06 Şubat 2019 Çarşamba 23:08
Büyük Geçmiş olsun ALLAH büyüğünü göstermesin
Beğendim (14) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_38685)
07 Şubat 2019 Perşembe 00:28
@Misafir Kullanıcı Allah herkesi kazabeladan korusun
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
19.04.2019
20:40
AK Parti`de değişim başlıyor..!
AK Parti'de değişim başlıyor..!
AK Parti kaynakları, görevden almaların sadece seçimlerin kaybedildiği yerlerle ilgili sınırlı kalmayacağını dile getirdi.
19.04.2019
19:29
KOSGEB`in KOBİ`lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs`ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs'ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere işletme başına 1 milyon liraya kadar destek sağladığı 'İmalat Sanayi Sektöründe Dijitalleşme' projesine başvurular 2 Mayıs'ta sona erecek.
19.04.2019
19:26
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir yaptığı açıklamada, 'Savunma ve havacılık cirosu 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 31 artarak 8 milyar 761 milyon dolara yükseldi. Savunma sanayisinde ihracatımız ise, 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 20 artışla 2 milyar 188 milyon dolara ulaştı' dedi.
19.04.2019
19:11
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Bingöl Üniversitesi 124 devlet üniversitesi arasında 10'uncu, 2006-2008 yılları arasında kurulan 41 üniversite arasında 2'inci, misyon farklılaşması ve ihtisaslaşması programı kapsamında pilot seçilen 10 üniversite arasında ise 1'inci sırada yer aldı.
19.04.2019
19:10
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Bingöl'de terör örgütü PKK'nın kullandığı 4 odalı sığınak bulunarak imha edildi.
19.04.2019
19:09
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
Genç Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin, 2019 Yılı Olağan Meclis toplantısında yeni birlik encümen üyelerinin seçimi yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir