Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
26 Haziran 2019 Çarşamba
20 °C Açık

Arıkan, tebrikleri kabul ediyor

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, makamında ziyaretçileri ağırlayarak tebrikleri kabul ediyor.

08 NİSAN 2019 PAZARTESİ 18:44
22
3348
12
AA aa
Arıkan, tebrikleri kabul ediyor

31 Mart Mahalli İdareler seçimlerinin ardından mazbatasını alarak göreve başlayan Başkan Arıkan, Veysel Belgin Gençlik Merkezi'nde bulunan Başkanlık makamında ziyaretleri kabul ediyor.

Kutlama ziyaretlerine gelen misafirleriyle yakından ilgilenen Arıkan, talep ve şikayet içeren tüm konuları not etti.

Ziyaretlere ilişkin kısa bir değerlendirmede bulunan Arıkan, “Cuma günü itibariyle Bismillah diyerek başladığımız belediye başkanlığı görevini layıkıyla yürüteceğiz. Bu süreçte vatandaşlarımızı ihmal etmeyerek, hem ziyaretlerimizi sıklaştıracağız hem de projelerimizi şekillendirirken sürekli istişare edeceğiz. Vatandaşlarımızla gönül bağımızı güçlü tutarak, güzel şehrimizi daha yerlere taşıyacağız. Hayata geçireceğiz fiziki yatırımlarla kentimizi daha yaşanılabilir bir hale getirirken, beşeri yatırımlarla da halkımızın gönlünde yer edineceğiz. Görev sürecimizin başlaması münasebetiyle gerek bizatihi ziyaret eden gerekse telefonla arayarak tebrik eden tüm hemşehrilerime sonsuz teşekkür ediyorum” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43087)
09 Nisan 2019 Salı 14:53
Sayın Reşat yılmaz beyi göremedik yav henüz sizi ziyarete gelmedimi :):))
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43077)
09 Nisan 2019 Salı 12:22
zaten 6 ay tebrikleri kabul eder
6 ayda hesapları öğrenir
2 yıl boyunca kaynak bulamayıp iş yapamaz sonra zaten seçi biraz yama asfalt tamam
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Osmanlı (@Misafir_43074)
09 Nisan 2019 Salı 10:38
Sayın başkanım bu memlekette tebrikler bitmez kaybedecek zaman yok sizden ricamız inönü tokideki işgale bir an son verilip oraya yakışır bir yeşil alanın oluşturulmasını bekliyoruz saygılar
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43056)
09 Nisan 2019 Salı 08:14
Sayın başkan inönü mahallesindeki sırtınıza yüklediğiniz kaçak yapı kamburundan kurtulun.burasi muz cumhuriyeti değildir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43137)
10 Nisan 2019 Çarşamba 17:52
@Misafir Kullanıcı maden sokaktaki trafonun etrafıda işgal edilmiş lütfen sayın başkan görmemezlikten gelmeyelim işgalden ziyade trafo kamufule edilerek saklamışlar büyük bir tehlike arz ediyor
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43053)
09 Nisan 2019 Salı 07:44
Bırakın adam iş yapmaya başlasın oy vermeyen yağcı tayfalar önde görünüyor işiniz zor erdal hoca
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43051)
09 Nisan 2019 Salı 03:26
Bingöl tekillerine yazılmak istiyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43046)
09 Nisan 2019 Salı 00:09
Büyükşehir olmak üzere her il ilçede üniversite öğrencilerine verilen bursu bizim belediyemiz ne yazık ki herkese ulaştıramadı! Bingöl belediyesi ne yazık ki gençlerine ekonomik sosyal hiç-bir şekilde önem vermiyor yazıklar olsun !
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43044)
08 Nisan 2019 Pazartesi 23:27
Hayırlı olsun Anlamadığım 19 bin civarı oy alan adamı 30 bin kişi tebriğe gitmiş normal Bi anormallik var Bingöl de (12)
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43043)
08 Nisan 2019 Pazartesi 23:10
Herşeyin hayirlisi olur insallah ama oncelik olarak şu yollardan başlayin allah rizasi icin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43189)
12 Nisan 2019 Cuma 08:25
@Misafir Kullanıcı Çok güzel bir noktaya değindin kardeşim.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43032)
08 Nisan 2019 Pazartesi 20:03
Erdal bey öncelikle hayırlı olsun.şuan tüm bingölün dilinde yeni toki lerin içinde bld binası için tahsis edilen yer birilerine peşkeş çekiliyor birileri oraya belediyeden aldığı tavizle belediye eliyle bütün mahalenin ve bingölün itirazına rağmen bir çay bahçesi yapılmaya çalışılıyor.hemen 200 metrede bingölün em büyük parkı varken o alanın mahalenin daha elzem bir ihtiyacı için kulanılmalı bu konuyla ilgili tüm gözler sizde bilin duyun görün lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
25.06.2019
20:52
BÜ`ye 4 Bin 742 kontenjan ayrıldı
BÜ'ye 4 Bin 742 kontenjan ayrıldı
2019 Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu YÖK tarafından yayımlandı. Yayımlanan kılavuza göre Bingöl Üniversitesi'ne bin 929'u lisans, 2 bin 813'ü ön lisans olmak üzere toplamda 4 bin 742 kontenjan ayrıldı.
25.06.2019
20:51
Önal, LGS`de Türkiye birincisi oldu!
Önal, LGS'de Türkiye birincisi oldu!
Geçtiğimiz gün açıklanan LGS sonuçlarında Hürriyet Koleji öğrencilerden Yusuf Bihar Önal, 500 tam puan alarak Türkiye birincisi oldu.
25.06.2019
20:50
İşgallere Göz Yumulmayacak
İşgallere Göz Yumulmayacak
Kaldırım yasakları ile ilgili açıklamalarda bulunan Genç Belediye Başkanlığı, kaldırım yasağı uygulamasının kararlılıkla devam edeceğini duyurdu.
25.06.2019
20:49
Baraj yapan şirketler bize yaşam alanı bırakmadı
Baraj yapan şirketler bize yaşam alanı bırakmadı
Genç İlçesi Çaytepe Köyü Muhtarı Asım Öztürk, 'Çaytepe Ovası ve Dik Köyü Ovasının neredeyse kullanılamaz hale geldi. Tarım alanlarımız kullanamıyoruz. Toprak kaymaları bir yana, baraj yüzünden bize de hayvanlarımıza da bitkilerimize de yaşam alanı bırakılmadı' dedi.
25.06.2019
20:43
Uyuşturucuyla mücadeleye de hassasiyet gösterilsin
Uyuşturucuyla mücadeleye de hassasiyet gösterilsin
Yeşil Yıldız Bağımlılıklarla Mücadele Derneği Bingöl İl Başkanı Şahin Gültekin: hükümet sigaranın önlenmesi noktasında göstermiş olduğu hassasiyetin aynısını uyuşturucu kullanımının önlenmesi konusunda da göstermelidir.
25.06.2019
20:42
Yeni askerlik sistemi Meclis`te kabul edildi
Yeni askerlik sistemi Meclis'te kabul edildi
Yeni askerlik sistemine ilişkin düzenleme TBMM Genel Kurulunda kabul edilerek yasalaştı. Buna göre askerlik 6 aya düşecek ve bedelli askerlik sürekli hale gelecek. Yeni sistemin yürürlüğe girmesiyle 130 bin askerin terhis olması bekleniyor.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir