Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Nisan 2019 Cuma
4.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan, tebrikleri kabul ediyor

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, makamında ziyaretçileri ağırlayarak tebrikleri kabul ediyor.

08 NİSAN 2019 PAZARTESİ 18:44
22
3153
12
AA aa
Arıkan, tebrikleri kabul ediyor

31 Mart Mahalli İdareler seçimlerinin ardından mazbatasını alarak göreve başlayan Başkan Arıkan, Veysel Belgin Gençlik Merkezi'nde bulunan Başkanlık makamında ziyaretleri kabul ediyor.

Kutlama ziyaretlerine gelen misafirleriyle yakından ilgilenen Arıkan, talep ve şikayet içeren tüm konuları not etti.

Ziyaretlere ilişkin kısa bir değerlendirmede bulunan Arıkan, “Cuma günü itibariyle Bismillah diyerek başladığımız belediye başkanlığı görevini layıkıyla yürüteceğiz. Bu süreçte vatandaşlarımızı ihmal etmeyerek, hem ziyaretlerimizi sıklaştıracağız hem de projelerimizi şekillendirirken sürekli istişare edeceğiz. Vatandaşlarımızla gönül bağımızı güçlü tutarak, güzel şehrimizi daha yerlere taşıyacağız. Hayata geçireceğiz fiziki yatırımlarla kentimizi daha yaşanılabilir bir hale getirirken, beşeri yatırımlarla da halkımızın gönlünde yer edineceğiz. Görev sürecimizin başlaması münasebetiyle gerek bizatihi ziyaret eden gerekse telefonla arayarak tebrik eden tüm hemşehrilerime sonsuz teşekkür ediyorum” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43087)
09 Nisan 2019 Salı 14:53
Sayın Reşat yılmaz beyi göremedik yav henüz sizi ziyarete gelmedimi :):))
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43077)
09 Nisan 2019 Salı 12:22
zaten 6 ay tebrikleri kabul eder
6 ayda hesapları öğrenir
2 yıl boyunca kaynak bulamayıp iş yapamaz sonra zaten seçi biraz yama asfalt tamam
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Osmanlı (@Misafir_43074)
09 Nisan 2019 Salı 10:38
Sayın başkanım bu memlekette tebrikler bitmez kaybedecek zaman yok sizden ricamız inönü tokideki işgale bir an son verilip oraya yakışır bir yeşil alanın oluşturulmasını bekliyoruz saygılar
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43056)
09 Nisan 2019 Salı 08:14
Sayın başkan inönü mahallesindeki sırtınıza yüklediğiniz kaçak yapı kamburundan kurtulun.burasi muz cumhuriyeti değildir.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43137)
10 Nisan 2019 Çarşamba 17:52
@Misafir Kullanıcı maden sokaktaki trafonun etrafıda işgal edilmiş lütfen sayın başkan görmemezlikten gelmeyelim işgalden ziyade trafo kamufule edilerek saklamışlar büyük bir tehlike arz ediyor
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43053)
09 Nisan 2019 Salı 07:44
Bırakın adam iş yapmaya başlasın oy vermeyen yağcı tayfalar önde görünüyor işiniz zor erdal hoca
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43051)
09 Nisan 2019 Salı 03:26
Bingöl tekillerine yazılmak istiyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43046)
09 Nisan 2019 Salı 00:09
Büyükşehir olmak üzere her il ilçede üniversite öğrencilerine verilen bursu bizim belediyemiz ne yazık ki herkese ulaştıramadı! Bingöl belediyesi ne yazık ki gençlerine ekonomik sosyal hiç-bir şekilde önem vermiyor yazıklar olsun !
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43044)
08 Nisan 2019 Pazartesi 23:27
Hayırlı olsun Anlamadığım 19 bin civarı oy alan adamı 30 bin kişi tebriğe gitmiş normal Bi anormallik var Bingöl de (12)
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43043)
08 Nisan 2019 Pazartesi 23:10
Herşeyin hayirlisi olur insallah ama oncelik olarak şu yollardan başlayin allah rizasi icin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43189)
12 Nisan 2019 Cuma 08:25
@Misafir Kullanıcı Çok güzel bir noktaya değindin kardeşim.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_43032)
08 Nisan 2019 Pazartesi 20:03
Erdal bey öncelikle hayırlı olsun.şuan tüm bingölün dilinde yeni toki lerin içinde bld binası için tahsis edilen yer birilerine peşkeş çekiliyor birileri oraya belediyeden aldığı tavizle belediye eliyle bütün mahalenin ve bingölün itirazına rağmen bir çay bahçesi yapılmaya çalışılıyor.hemen 200 metrede bingölün em büyük parkı varken o alanın mahalenin daha elzem bir ihtiyacı için kulanılmalı bu konuyla ilgili tüm gözler sizde bilin duyun görün lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
19.04.2019
20:40
AK Parti`de değişim başlıyor..!
AK Parti'de değişim başlıyor..!
AK Parti kaynakları, görevden almaların sadece seçimlerin kaybedildiği yerlerle ilgili sınırlı kalmayacağını dile getirdi.
19.04.2019
19:29
KOSGEB`in KOBİ`lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs`ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere Destek Projesi Başvuruları 2 Mayıs'ta Sona Eriyor
KOSGEB'in KOBİ'lere işletme başına 1 milyon liraya kadar destek sağladığı 'İmalat Sanayi Sektöründe Dijitalleşme' projesine başvurular 2 Mayıs'ta sona erecek.
19.04.2019
19:26
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayisinin Cirosu ve İhracat Rakamı Açıklandı
Savunma Sanayii Başkanı İsmail Demir yaptığı açıklamada, 'Savunma ve havacılık cirosu 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 31 artarak 8 milyar 761 milyon dolara yükseldi. Savunma sanayisinde ihracatımız ise, 2018'de bir önceki yıla göre yüzde 20 artışla 2 milyar 188 milyon dolara ulaştı' dedi.
19.04.2019
19:11
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Üniversitemiz Birinci Sırada!
Bingöl Üniversitesi 124 devlet üniversitesi arasında 10'uncu, 2006-2008 yılları arasında kurulan 41 üniversite arasında 2'inci, misyon farklılaşması ve ihtisaslaşması programı kapsamında pilot seçilen 10 üniversite arasında ise 1'inci sırada yer aldı.
19.04.2019
19:10
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Dört Odalı Sığınak İmha Edildi
Bingöl'de terör örgütü PKK'nın kullandığı 4 odalı sığınak bulunarak imha edildi.
19.04.2019
19:09
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
KÖYDES Birlik Encümen Seçimi Yapıldı
Genç Kaymakamlığı Köylere Hizmet Götürme Birliği'nin, 2019 Yılı Olağan Meclis toplantısında yeni birlik encümen üyelerinin seçimi yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir